Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2005 - 10:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Inkludere remote XML fil i HTML

Hej, kan man (og i så fald - hvordan) inkludere en remote XML fil på sin egen HTML-side?

Det skal nævnes at min side er opbygget i Typo3, hvorfor der som sådan ikke adgang til kildekoden - der ér mulighed for at indsætte HTML-elementer på siden, men det foregår på content-delen af siden og ikke i eks. header osv.

Kan man det? :-)
Avatar billede janegil Nybegynder
18. marts 2005 - 14:22 #1
Noe sånt som jeg har i http://heima.olivant.fo/~styrheim/xml/sql/#pecking-order ?

(Der jeg ikke riktig vet hvorfor jeg brukt OBJECT og ikke IFRAME)

Ikke vet jeg om Typo3 tillater deg å sette
<object type="text/xml" data="http://heima.olivant.fo/~styrheim/xml/sql/pecking-order.xml" style="width: 50%; height: 20ex; margin-left: auto; margin-right: auto;"><a href="pecking-order.xml">pecking-order.xml</a></object>
i koden din
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2008 - 11:43 #2
Lukker. Beklager jeg ikke fik fulgt mere op på det. Prøver at rydde lidt op i mine spørgsmål :-)