Avatar billede diller-bert Nybegynder
17. marts 2005 - 14:08 Der er 4 kommentarer

Et tv-out med et twist.

Jeg har et pinnacle Tv-tuner kort med noget fancy software til.
Min computer er sat til Tv-out

Sagen er bare at det ville være pænt smart hvis f.eks. jeg kunne se tv (læs bruge Jukebox-softwaren) på fuldskærms tv, mens programmet bare var minimeret inde på computerskærmen, så man kunne se tv og surfe uafhængigt.

Det tætteste jeg kommer på det er at jeg kan vælge en teatertilstand under mit grafikkort, som smækker fuldskærms video op på tv'et (men dog stadig ikke når softwaren der viser videoen er minimeret).

Nå, men jeg har den der teaterfunktions-alt-video-bliver-fuld-skærm-tingest, men problemet er at softwaren er indrettet sådan at når man navigerer rund mellem video, tv, musik mm. så vises videon i et lille preview vindue til højre for menuerne. Men inde på tv'et kan man ikke se menuerne, pga teatertilstanden.

Mit behov er derfor mere en feature som kan låse tv-out til et enkelt program/vindue, mere end til videoklip generelt. Simpelthen sådan at dette ene program kører i fuldskærm på tv'et.

Kan nogen hjælpe mig tæt på en løsning?

Et lille bispørgsmål:
Dette dersens Pinnacle medie center software har kun en font-størrelse, hvilket betyder at man alt efter hvordan filerne er navngivet kun kan se lidt omend noget af den egentlige titel.

Man kan i en opsætning vælge skins, men der er kun default, og jeg har ikke fundet noget sted at downloade dem. HAR været på pinnacles hjemmeside. Nogen ideer?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. marts 2005 - 14:58 #1
TV-out er det på dit grafik kort?
Avatar billede diller-bert Nybegynder
18. marts 2005 - 12:27 #2
Ja, på mit radeon x300 kort.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. marts 2005 - 17:02 #3
Har det kort mulighed for at lave Dual Screen?
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 02:12 #4
Kunne man forvente noget feedback ?