Avatar billede zeacon Nybegynder
15. marts 2005 - 16:03 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg de passwords jeg har brugt på min computer ?

Hey hvordan finder jeg de passwords jeg har brugt på min computer ?

Fx. hvis jeg logger ind på min messenger og skriver password, er det muligt at gå ind og se hvilket password jeg har brugt? hvis jeg har glemt koden ?
eller passwords til hjemmesider osv.. hvor bliver de stored ?
Jeg kører med Windows XP Pro DK..
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 16:06 #1
Hetn revelation fra snadboy det kan "læse" dine koder ved du holder krydset over selve koden ;)
Avatar billede zeacon Nybegynder
15. marts 2005 - 16:24 #2
det ka jeg jo ik bruge til noget :(

skal ku se hvad der er blevet tastet ind på min computer.. fx dagen før
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 16:30 #3
Det kan du ikke! (jo hvis maskinen har gemt det ellers ikke) men ellers kan du se engang på roboform det kan gemme alle dine passwords i en passwordbeskyttet fil (kan slås fra) og tilbyde at auto udfylde for dig samt mange andre ting med passwords. (og jo revelation kan benyttes hvis manskinen har gemt dit password)
Avatar billede zeacon Nybegynder
15. marts 2005 - 16:34 #4
2 minutter kigger lige på det...
Avatar billede rebecca Novice
15. marts 2005 - 16:43 #5
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 16:46 #6
det forudsætter stadig at maskinen faktisk har gemt koderne ;)
Avatar billede zeacon Nybegynder
15. marts 2005 - 16:51 #7
har kigget lidt på det er program screem det ik noget der fungere for mig...
de der links, du har ikke prøvet nogen af dem ? gider ik sidde og prøve alle sammen ?
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 16:58 #8
Du finder ikke et program som kan fortælle dig hvad du har indtstet af kode, hvis du ikke selv har bedt maskinen om at gemme det!
Avatar billede zeacon Nybegynder
15. marts 2005 - 17:12 #9
jamen hvilket program kan jeg bruge til det. som ik ku gemmer ting fra explore men også fra diverse programmer jeg bruger og messenger-?
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 17:17 #10
hvilke diverse programmer ? (messenger kan du sætte til at huske det, og du kan hvis du benytter webmsn gemme koden i roboform på den måde, og derved altid kunne finde din kode , roboform virker også til andre browsere end kun IE, dog mskal man lige installere et plugin som gøres automatiks hvis man beder den om det under installetionen)
Avatar billede zeacon Nybegynder
15. marts 2005 - 17:23 #11
okay.. men jeg har givet dig points ikke ?
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 17:26 #12
jo det har du ;) om boboform også kan gemme i andre programmer er jeg ikke 100% sikker på (automatisk vel og mærke, du kan jo altid selv oprette koden / username og hvilken application det hører til og på den måde huske det)
Avatar billede zeacon Nybegynder
15. marts 2005 - 17:29 #13
jamen hvis fx jeg får besøg og de logger på msn vil jeg ku se koden
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 17:34 #14
altså den kode som de indtaster ? (i så fald er det en keylogger du skal bruge!) har selv i lignende situationer brugt perfect keylogger fra http://www.blazingtools.com/bpk.html )
Avatar billede zeacon Nybegynder
15. marts 2005 - 17:56 #15
nice mange tak
Avatar billede zeacon Nybegynder
15. marts 2005 - 17:57 #16
har du messenger ? skal lige spørge dig om noget der ik skal registreres her :)
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 17:59 #17
hmm ja det har jeg men skriv din add så skal jeg tilføje dig ;) (vil ikke opgive min email add her, der er nok tilfældige folk som tilføjer mig i forvejen *G*)