Avatar billede neuer Nybegynder
15. marts 2005 - 10:11 Der er 1 løsning

projektor -vise fra USB-key

Jeg leder efter en projektor der kan vise billeder direkte fra en usb-key.

Jeg så for et stykke tid siden at HP havde en der kunne, men jeg kan ikke huske hvad den hed. Den helt store fordel, synes jeg, er at man ikke behøver at slæbe sin bærbare computer med.

Er der nogen der ved hvilke projektorer der kan det, og hvor godt de virker? Jeg går ud fra at man skal lagre billederne som jpg, men er der andre formater der kan virke?

Ellers skal projektoren kunne det mest almindelige, og skal primært bruges til fremvisning af billeder og tekst til mindre forsamlinger, ca. 20-50 mennesker.

Håber der er nogen der kan hjælpe
Neuer
Avatar billede neuer Nybegynder
12. april 2005 - 15:48 #1
spørgmålet lukket