Avatar billede laurids Nybegynder
14. marts 2005 - 19:35 Der er 4 kommentarer

Kan ikke få vist billeder på papkassen.dk

Når jeg prøver at få vist billederne til et produkt på siden papkassen.dk kan jeg ikke se billederne, de er der bare ikke, ikke engang en ramme.
Jeg har prøvet på en anden maskien der kører det fint, kan se det hele.
Har prøvet at gendanne standarter i explorer men det hjælper ikke.jeg har også opdateret alt hvad der var at opdatere,
kørt anti-virus og kørt anti-spy osv. men intet hjælper.
hvad skal jeg gøre.
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. marts 2005 - 00:02 #1
Jeg kører selv med Internet security, og jeg har det samme som dig på papkassen.dk, men jeg har også aktiveret annonce blokering, og pop-up window blokering aktiveret.

Det kunne jo være du har det samme, og blokeringen skal blot deaktiveres, så kan du se dem.
Avatar billede laurids Nybegynder
15. marts 2005 - 00:33 #2
Kan ikke rigtig finde noget med annonce blokering, hvor er slår jeg det fra ?

Jeg har nu prøvet siden på fire forskellige pc'ere og den eneste det ikke virker på er faktisk den der kører med Norton internet security, de andre kører kun med norton antivirus og på dem fungere billedvisningen fint.
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. marts 2005 - 09:13 #3
Du finder det inde i indstillinger.
Avatar billede laurids Nybegynder
18. februar 2006 - 19:13 #4
Det er altså ikke fordi jeg ikke vil give dig point men jeg kan ikke komme til at gøre det, men det er nok bare mig der er lidt dum