Avatar billede mega-hawk Nybegynder
14. marts 2005 - 11:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan de anbefales eller frarådes?

Hej.

Vil lige høre jeres mening om de der 100 stk dvd'er der til ingen penge.
Er de gode nok eller er de bare for billig?

http://www.azomedia.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=570
Avatar billede unknownman Nybegynder
14. marts 2005 - 11:12 #1
Rigtig...
Helt enig!
Avatar billede fuglen1 Novice
14. marts 2005 - 15:22 #2
Har selv gode erfaringer med
verbatim dvd+r samt basf dvd-r

Har dårlige erfaringer med SK dvd-rw og dvd+rw
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
14. marts 2005 - 15:30 #3
Jo ja men tak.

Tænkte på... Det med  + og - er det ikke kun hvis man brænder film?
Til ren data er det vel lige meget eller hva?
Har ingen planer om at brænde film, men bare for sjov har jeg prøvet at lave et kopi af en af mine egne dvd film og det gjorde jeg åbenbart forkert.
For hverken min dvd afspiller eller computer ville acceptere den som en dvd he he...
Avatar billede fuglen1 Novice
16. marts 2005 - 13:18 #4
om det + og - er til hvis man brænder film ved jeg ikke.

Jeg bruger selv begge formater
Nu optager jeg en den film fra tv og fra video bånd som brændes ud på dvd

Dvd- er det mest kompatible format