Avatar billede jacob7 Juniormester
13. marts 2005 - 10:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Telefonlapper på salgsopslag

Hvordan er det man nemmest laver det med fx. på et salgsopslag at angive sit telefonnr. på nogle lapper der kan rykkes af nederst på papiret. Jeg tænker på opsætningen i word, så teksten bliver vendt lodret.
Jacob
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. marts 2005 - 10:24 #1
Indsæt -> Tekstboks -> Tryk på ESC-knappen -> Tegn din tekstboks -> Skriv din tekst -> Klik på knappen "tekstombrydning" længst til højre på Tekstboks-værktøjslinien for at skifte til lodret

NB! Har du ikke tekstboks-værktøjslinien: Vis -> Værktøjslinie -> tekstboks
Avatar billede hcma Novice
13. marts 2005 - 12:18 #2
eller:
indsæt en tabel og vælg lodret tekstretning
Avatar billede hcma Novice
13. marts 2005 - 12:21 #3
hvis du vil benytte en tabel er det nok smart hvis du hopper op i menuen Vis -> værktøjslinjer -> Tabeller og Rammer  og så kommer der en "knap" frem som hedder noget med "Tekstretning"
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2005 - 13:26 #4
Knap til tekstretning:
Højreklik oppe i det grå og rul ned til Tilpas
I venstre rude finder du menyen Formater. Klik.
I højre rulle ned til tekstretningsknappen (et A med nogle striber)
Hold fast i knappen og træææk den op på værktøjslinien. Vent lige med at lukke.
Hvis du vil af med nogle kanpper på værktøjslinien træææækker du dem ned i det felt, der nu er åbent og slipper dem der. De finder selv på plads i deres respektive menyer. Luk
Avatar billede jacob7 Juniormester
13. marts 2005 - 16:59 #5
Jeg takker for alle svarene! jakobclausen kom først og hans metode virker, så han får pointene, meeen jeg kan kun give point for et svar og ikke en kommentar, så hvis du lige vil ligge dit indlæg som et svar i stedet for skal jeg fluks være der med nogle point :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. marts 2005 - 17:03 #6
-