Avatar billede unknownman Nybegynder
12. marts 2005 - 22:37 Der er 7 kommentarer

Hvorfor har i kunne hjælpe mig?

Jeg er måske lidt sur...
Hmm, hvorfor er der ingen der har svaret på mit indlæg?
Hvordan kan det være, at der er ingen der prøvet at hjælpe mig...
eller idet mindste prøvet at spørge til- hvad det endelig er jeg mener med det indlæg jeg har fået SKREVET inde "DATABASE" -->Access..

I må, jo være eksperter derude...Da domæne navnet fortælle det hele...Hmm, men jeg er skuffet over, at der omkring været de 200 online hele dagen...og ingen af dem svaret...Hmm

Måske burde denne side slet ikke kalde sig "EKSPERTEN" - i skulle måske skifte jeres DOMÆNE navn...

Hmm....Skuffet virkelig skuffet....
Avatar billede screem_brille Novice
12. marts 2005 - 22:46 #1
Det var da et besynderligt indlæg, vi er her på frivillig basis, og gør det gratis, derved kan man ikek forvente at man får svar med det samme, samt det er lørdag idag, og det er langt fra alle som sidder her konstant, bare fordi der er 200 online, så betyder det jo ikek at der er nogen af de 200 som har en viden inden for lige præcis det område som du har brug for hjælp til, giv det noget tid, og er der ingen der svarer dig, ja så er der nok ingen der ved noget om det men ?
Avatar billede lemon Nybegynder
12. marts 2005 - 22:51 #2
Ja, skift til eksperteRNE - der er nemlig mange af dem og hvor er det fantastisk at de gider hjælpe andre og hinanden.

My five cents...
Avatar billede unknownman Nybegynder
12. marts 2005 - 22:53 #3
Hmm......
Men, der var andre indlæg om DATABASE....de fik svar...
Jeg er ynkelig right...Hmm, jeg kan desværre ikke komme på nettet i morgen...
Og jeg havde virkelig brug for det til idag, måske skulle jeg havde fundet siden meget før...Hmm, måske er det min skyld...at jeg først kommer her idag - og kræver en hel masse ting...Sorry - I didn't meant to hurt you people...
Avatar billede screem_brille Novice
13. marts 2005 - 00:06 #4
No hard feelings herfra, men husk bare på at vi gør det frivilligt og ulønnet, og derved kan man ike fovente at folk stå klar til at hjælpe en med ens problemer, fordi der er andre der har fået svar i den gruppe gør jo ikke automatisk at der er nogle der har kendt en løsning på lige netop dit problem *S*
Avatar billede doggy82 Praktikant
13. marts 2005 - 04:32 #5
Oftest gider folk ikke at kontakte andre over msn - det tager bare alt alt for meget tid hvis man skal sidde og diskutere frem og tilbage.
Og det har også noget at gøre med at dit spørgsmål ikke er så konkret.

Prøv selv at finde noget info om det på Google.
Og så spørg igen når du støder ind i et konkret problem - så viser det også folk at du selv prøver :)
Man bliver skræmt væk af at det lugter af en opgave som tager lang tid at løse. Fordi man først skal bruge tid på at konkretisere opgaven - altså finde ud af hvad det præcist er du skal have hjælp med.

Du kan evt. også smide et link til den fil du sidder og arbejder med.
Det betyder virkeligt meget for forståelsen at se det med egne øjne!

Håber at det belyste problemet med manglende respons lidt mere for dig :)
Held og lykke med det.
Avatar billede screem_brille Novice
13. marts 2005 - 05:20 #6
Jeg kontakter ikke folk over MSN eller andre medier da eksperten er for at alle skal kunne få hjælp / drage nytte af ens viden, det kan andre ikke hvis korrospondancen foregår over et andet medie.

Vil folk have hjælp over MSN f.eks må de oprette spørgsmålet i job kategorien og dermed betale for at få den personlige hjælp.
Avatar billede unknownman Nybegynder
14. marts 2005 - 08:05 #7
Okay...Rolig nu
Jeg skrev også i ikke behøver at hjælpe mig over MSN!
Men, okay - jeg har forstået det...