Avatar billede matti22 Nybegynder
12. marts 2005 - 22:31 Der er 11 kommentarer

Fjerne skygger i flash

Hjææælp...

Jeg har ændret teksten i en flash fil, men skyggerne passer ikke længere. Hvordan fjerner jeg dem, eller redigerer det så de passer med de nye ord jeg har sat ind?

Håber på svar.
Avatar billede lyden Nybegynder
12. marts 2005 - 22:37 #1
ehremm ! de ligger måske i et layer for sig ?

du er en anelse uklar i din formulering af dit spm.
Avatar billede matti22 Nybegynder
12. marts 2005 - 22:40 #2
Jo det tror jeg de gør, men jeg er ikke sikker. Den måde jeg rettede teksten på i flash filen var at jeg søgte på "ordet" og trykkede Erstat. ved du hva jeg mener?
Avatar billede lyden Nybegynder
12. marts 2005 - 22:41 #3
nope
Avatar billede matti22 Nybegynder
12. marts 2005 - 22:42 #4
Når du åbner den fil som hedder XXX.fla  Trykker på søg og erstat. på den måde
Avatar billede lyden Nybegynder
12. marts 2005 - 22:44 #5
ok...........jeg er med.

Men var det ikke en ide at finde Mclippet i libary & rette derfra?

Er det en free source fra internettet du "roder" med ?
Avatar billede matti22 Nybegynder
12. marts 2005 - 22:54 #6
Nope, har skam købt og betalt for templatesne.

Men hvor finder jeg det Mclippet labary?

du kan se flashen her: www.teleselskaberne.dk/design
Avatar billede lyden Nybegynder
12. marts 2005 - 22:59 #7
libary er dit bibliotek hvori dine MovieClips & knapper/jpeg's og andet guf lægger sig

Du finder dit libary ved at følge stien : menulinie/window/libary

Har du prøvet at søge igen på samme ord?
Avatar billede matti22 Nybegynder
12. marts 2005 - 23:01 #8
Hvor finder jeg den sti? I makromedia eller? Ja jeg ved godt jeg spørger dumt...
Avatar billede lyden Nybegynder
12. marts 2005 - 23:06 #9
Ja, jeg formoder du har en version af flash åben.

Kig øverst i menulinien & vælg det menupunkt hvori der står window, vælg så libary (hos mig bruger jeg shortcut vejen æble+l, men det er nok nærmere ctrl+l hos dig).
Avatar billede matti22 Nybegynder
12. marts 2005 - 23:10 #10
Desværre ingen skygger, ej heller nogen tekster der
Avatar billede matti22 Nybegynder
11. juni 2005 - 15:02 #11
lukket