Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2005 - 20:17 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Anmeldelser - kig lige på dem

Jeg har vist 4 åbne anmeldelser - jeg savner lidt feedback - specielt en afgørelse, da jeg kan se de ikke er behandlet endnu.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
12. marts 2005 - 20:20 #1
JEg er lidt i tvivl om hvad du taler om, så et link og en forklaring ville være dejligt :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2005 - 20:24 #2
gadebarnet> jeg er ikke næsvis nu, men det er en sag for coadmin.
Jeg vil ikke udbasunere hvem der er anmeldt og hvorfor, da der er steder hvor jeg kunne have anmeldt, men ikke har gjort det.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
12. marts 2005 - 20:29 #3
Okay... Jeg ved ikke helt hvad du taler om, men jeg formoder at det er anmeldelser af personer ??? For hvad dog?

Jeg er ikke helt inde i ekspertens system...
Avatar billede soenderskov Seniormester
12. marts 2005 - 20:33 #4
gadebarnet>>for brud på ekspertens regler vel...
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2005 - 20:33 #5
gadebarnet> dem jeg har anmeldt har ikke overholdt reglerne: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
12. marts 2005 - 20:35 #6
Der er fanme mange...
Avatar billede soenderskov Seniormester
12. marts 2005 - 20:36 #7
ja men det er desværre en nødvendighed i dagens danmark
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
12. marts 2005 - 20:37 #8
Okay.... Dem vil jeg da læse en dag...
Avatar billede hcma Novice
12. marts 2005 - 20:37 #9
kunne også godt bruge lidt feedback på de par anmeldelser jeg har foretaget. Har heller ikke hørt et kuk
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2005 - 20:38 #10
gadebarnet> ja, der er mange desværre. Dog kan vi jo ikke tjekke alle spørgsmål for evt. ulovligheder.
Jeg vil sige at hvis vi brugere gider, vil 90% af dem blive fanget - jeg tror kun det er ca 30- 40% lige nu.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
12. marts 2005 - 20:40 #11
Hvem er det så der skal se jeres anmeldelser ???

Forstår ikke helt det system.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2005 - 20:40 #12
de mest nødvendige er ren logik, så bare klø på, og lyt til dem der siger du er på kanten af reglerne (hvis det skulle ske vel at mærke), så skal det nok gå ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2005 - 20:41 #13
gadebarnet> dem der tjekker anmeldelser er disse 8 frivillige personer: http://www.eksperten.dk/coadmin/list.phtml

de gør det gratis og frivilligt, og må nogen gange stå model til lidt af hvert :)
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
12. marts 2005 - 20:43 #14
Ja, men hvem skal reagere på det... Eller hvem venter coadmin's på ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2005 - 20:46 #15
coadmins skal reagere på det - de har lidt flere muligheder end os andre "normale" brugere.
Jeg håber da ikke de venter på nogen....
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
12. marts 2005 - 20:47 #16
Jamn, hvad går dette spørgsmål så du på... ???

Hvad er det coadmin venter på ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2005 - 20:54 #17
Jeg aner ikke hvad du mener med "Hvad er det coadmin venter på ?"

Spørgsmålet går til coadmin (det er jo deres kategori) og på at jeg savner lidt action fra deres side, vedr. mine anmeldelser.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2005 - 20:55 #18
gadebarnet> din udtalelse:
Kommentar: gadebarnet
12/03-2005 20:37:16 Okay.... Dem vil jeg da læse en dag...

Du har læst og accepteret dem da du oprettede dig.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
12. marts 2005 - 20:58 #19
Ahh, okay... Jeg opfattede det som at DU var coadmin.... sorry...

Der er altså 4 "klager" på dig, som du venter på at se action på? er det rigtigt forstået...

Nej, dem har jeg ikke læst... Men jeg er ALDRIG blevet anmeldt for noget, og jeg har ved en fejl haft 2 kontoer... Så jeg tror at der skal meget til før nogle "anmelder" en...

Hvad er du blevet anmeldt for ?
Avatar billede soenderskov Seniormester
12. marts 2005 - 21:03 #20
han har LAVET anmeldelser på andre og er IKKE blevet anmeldt selv :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. marts 2005 - 21:03 #21
gadebarnet - for det første har du accepteret du har læst reglerne ( så det var allerede det første brud du lavede :o)

John er ikke anmeldt 4 gange, men han har anmeldt 4 andre personer, som han ikke har hørt om der er sket noget.

Altså når man anmelder en person, så giver coadmins som regel feedback på hvad der er sket og om sagen er lukket. Og dette er ikke sket i Johns tilfælde.

Og denne kategori er netop for de som er coadmins, og den måde man som regel kan fange en coadmin på.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2005 - 21:10 #22
de har ret - jeg har anmeldt andre - jeg er ikke selv anmeldt - tror jeg da ikke ;)
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
12. marts 2005 - 21:29 #23
Okay, jeg skulle bar elige vide det...

Jaja, de regler...

Men jeg forstår stadigvæk ikke hvad det er folk gør som er så galt...
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. marts 2005 - 21:32 #24
spørger om ulovlige ting
sviner andre til
point overførsel
latterlige opførsel
glemmer at lukke spørgsmål ( ikke noget der står i reglerne )
jeg kunne blive ved.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2005 - 21:50 #25
Spørger om cdkey til sit styresystem
Efterlyser en crack til et program
spørger el. hjælper ved spørgsmål om hacking

ja jeg kunne blive ved, men jeg tror du har fattet det nu - du virker fornuftig nok - bare lidt forvirret over reglerne :)
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
12. marts 2005 - 22:00 #26
Yes sir, jeg er med nu... Samme som alle andre steder...

Undrede mig også over at den slags ikke var her, men jeg blev klogere...

Tak for hjælpen, og håber at coadmin's opdager dig :)

Selv om jeg læste for et par dage siden, at coadmin's og admins ikke var så hurtigere her mere...
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. marts 2005 - 22:04 #27
Admin er ikke så hurtig ;) der har været nogle udskiftninger af ham og lign og det går ik så godt med det :o) er der ihvertfald nogen af os der mener.

Coadmins synes jeg nu gør et stort stykke arbejde når man tænker på de er 7 som skal klare det hele GRATIS, altså det går ud over deres fritid og de får intet for det.
Avatar billede snowball Novice
13. marts 2005 - 12:34 #28
john_stigers: Så er alle anmeldelser blevet behandlet. Dog syntes jeg kun at jeg kunne finde 2 fra dig som ikke allerede er blevet lukket!?

Og så lige en lille note: Som I selv skriver, så gør vi det her helt frivilligt, så vi sidder her ikke konstant og overvåger alt hvad der sker. Derfor kan der sagtens gå lidt tid inden der sker noget, og dine egne anmeldelser var max 2 dage gamle ;)
Avatar billede exp Juniormester
13. marts 2005 - 14:38 #29
og til gadebarnet >>
http://expfaq.1go.dk/

der kan du finde lidt ekstra info om brugen af eksperten ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2005 - 19:41 #30
snowball> så er der nogen der ikke er røget igennem...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2005 - 19:42 #31
Sjovt nok...
Jeg kan ikke se de er blevet behandlet?
Avatar billede snowball Novice
13. marts 2005 - 20:43 #32
Hvor kigger du, og kan du nævne et nummer på en anmeldelse som du mener er ubehandlet? Ifølge systemet er der pt. ikke nogen åbne anmeldelser!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2005 - 21:05 #33
I år har jeg lavet  ca. 4 anmeldelser - dem jeg kan se er behandlet er fra sidste år: http://www.eksperten.dk/coadmin/
Avatar billede exp Juniormester
13. marts 2005 - 23:05 #34
john_stigers >>
på adressen www.eksperten.dk/coadmin/ ser vi *ALLE* anmeldelser ;-)

Du kan evt. lave en ny anmeldelse, hvori du skriver numrene på de konkrete anmeldelser, og så henviser til denne tråd.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. marts 2005 - 13:49 #35
ok da :)
Avatar billede snowball Novice
18. marts 2005 - 19:24 #36
Tid til at lukke!? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2005 - 20:44 #37
ja da ;)