Avatar billede brian1 Nybegynder
27. marts 2001 - 00:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Køb af Samsung SyncMaster 900

Jeg har besluttet at købe en ny 19\" skærm, og mener at Samsung har et rigtig godt pris/ydelsesforhold. Men jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal købe Samsung SyncMaster 900nf eller 900IFT. Er der nogle som har erfaringer og viden om kvaliteten, fordele og ulemper ved de to.
Avatar billede totterfc Nybegynder
27. marts 2001 - 00:20 #1
Jeg har en Syncmaster 950p og den er en drøm.
Købte den igennem X-data og den blev afleveret lige til døren af postvæsenet og kostede \"kun\" (av) 3400 kr. Kan kun sige at Samsung er sagen, min gamleskærm var ligeledes Samsung den gik dog sort lige efter garantien var udløbet, men det stoppede mig ikke i at købe endnu en samsung.
Nu ved jeg godt du faktisk ikke skriver du vil købe en Syncmaster 950p, men da jeg lavede et større reseach nummer ud af det, da jeg selv skulle købe ny skærm, vil jeg lige fortælle at Samsung 950p havde fået mange priser i forskellige computerblade og lignende og det var endda sat op imod Brillance skærme.

MVH: Totterfc
Avatar billede kurtj Nybegynder
27. marts 2001 - 01:22 #2
Kan kun give tooterfc ret!! ;)
Avatar billede halifax Nybegynder
27. marts 2001 - 01:23 #3
Alt om Data april 2001 har en test af 18 stk. 19\" skærme. Her vinder SyncMaster 900SL Plus blant hulmaskeskærmene \"...ingen tvivl om at SyncMaster placerer sig som en af de bedste hulmaskeskærme, der kan opdrives.
Men der er jo også gittermaskeskærmene. 8 stk. af dem i testen. Køb bladet og bliv klogere  -  eller forvirret på et højere niveau  :)
Avatar billede totterfc Nybegynder
27. marts 2001 - 01:25 #4
Du en klog mand Kurtj...
Avatar billede kurtj Nybegynder
27. marts 2001 - 16:26 #5
Næh, og stave kan jeg åbenbart heller ikke. ;)
Avatar billede teknik Juniormester
27. marts 2001 - 19:43 #6
>>halifax
\"Hvem\" vandt blandt gittermaskeskærmene ??
Avatar billede kurtj Nybegynder
27. marts 2001 - 21:20 #7
IBM P96 hvis prisen er ligegyldig!! Mest for pengene NEC FE950. ;)
Avatar billede brian1 Nybegynder
29. marts 2001 - 00:07 #8
Jeg har idag købt en SyncMaster 900NF, glæder mig til at modtage den med posten. Prisen var 4000 kr.
Avatar billede brian1 Nybegynder
29. marts 2001 - 00:10 #9
point til mig
Avatar billede totterfc Nybegynder
29. marts 2001 - 12:10 #10
flot brian...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
29. marts 2001 - 12:12 #11
hmm, var det ikke lige meningen at spørgeren, skulle dele point ud til dem der har svaret ?
Avatar billede kurtj Nybegynder
29. marts 2001 - 20:12 #12
Åbenbart ikke!! Men så ved vi det til en anden gang. ;)
Avatar billede teknik Juniormester
29. marts 2001 - 20:37 #13
Nu var der jo godt nok heller ikke nogen, som ramte typerne nf og IFT, som der blev spurgt om  ;-)
men lidt \"fedtet\" var det vist alligevel....