Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
10. marts 2005 - 16:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forhindre oprettelse af ny række i tabel

Kan man forhindre, at der oprettes en ny række, når brugeren trykker TAB i sidste celle i en tabel?
Jeg har ikke mulighed for at beskytte dokumentet, men forsøger at begrænse brugerens muligheder for at ændre tabellen.
10. marts 2005 - 17:05 #1
Ikke uden beskyttelse.
Avatar billede rvm Nybegynder
10. marts 2005 - 20:43 #2
Man kan ændre TAB-tastens funktion, men det gælder så i hele tabellen... ellers e der kun beskyttelse som virker...
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
10. marts 2005 - 21:18 #3
Jeg har i VBA forsøgt med FindKey(BuildKeyCode(Arg1:=wdKeyTab)).Disable og .Clear,
det har ingen effekt.
Jeg har i forvejen kontrol over hvilken celle jeg er i, så hvis man kan slå TAB-fkt til og fra, så kan jeg nok bruge det, så hvordan ændrer man TAB-fkt.?
Avatar billede fjorbak Forsker
12. marts 2005 - 17:02 #4
Hejsa undskyld jeg bryder ind men erikjuul du skriver du bruger et program der hedder ScreenCorder.vil du give ikke nok lige sende mig en mail på fjorbak@sol.dk da jeg har nogle spørgsmål til dig.

Jan
Avatar billede rvm Nybegynder
12. marts 2005 - 23:52 #5
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
17. marts 2005 - 10:33 #6
Tak for linket!