Avatar billede mikkeldreng Nybegynder
10. marts 2005 - 16:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Login.asp

Kan nogen hjælpe mig.
Jeg har afprøvet nogle ASP koder i forbindelse med Login, det er fra opgaverne ASP tutorial - HTML.dk og det er Lektion 12: Sessions...
Det virker, men jeg kan kun lave Login på en person og jeg har brug for at vide hvordan man udvider til at have flere brugere.
koden er: If Request.Form("login")="asp" AND Request.Form("password")="asp"Then

Min e-mail adresse er
bofar@paradis.dk                  Hjælp
Avatar billede tjaz Nybegynder
11. marts 2005 - 08:53 #1
Du bliver nødt til at læse lidt videre ... helt præcis indtil du når kap. 17 og fremefter ... her skal du nemlig læse om databaser :)
Avatar billede mikkeldreng Nybegynder
11. marts 2005 - 19:00 #2
Jeg har læst videre? jeg har faktisk læst det materiale som der findes på tutorial-HTML.dk? Det hjælper mig bare ikke med at løse det problem som er beskrevet ovenfor?
Koden giver kun ret til EN bruger og jeg har prøvet alle tænkelige muligheder?
Kan nogen hjælpe mig med dette PROBLEM...?
MVH Bo