Avatar billede _et Praktikant
10. marts 2005 - 11:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med fuldstændig sync

Jeg har problemer med at synce min iPAQ H5550 ordenlig.

Den giver mig mulighed for at "Resolve", en når jeg trykker der skriver den bare at jeg skal frakoble device og derefter tilkoble igen.

Desuden kan jeg ikke finde ud af hvilke emner der er problemer med.
Avatar billede mtj111 Novice
14. marts 2005 - 21:23 #1
Hej

Kan du ikke prøve at disable alle synkroniserings punkter, undtaget et?
altså så du kun synkroniserer f.eks. mail, og derefter kun kontakter???

Det er kun en ide ;)

Michael
Avatar billede mtj111 Novice
14. april 2005 - 17:47 #2
Har du tænkt dig at svare???
Avatar billede _et Praktikant
12. maj 2005 - 21:46 #3
Sorry - har haft problemer med min mail, så jeg havde ikke lige set du havde lavet et indlæg.

Ja, det har jeg. jeg har problemet med mail, kalender og adresser, og jeg har prøvet alle de kombinationer som er muligt. Men det ændre ikke på facit. At den ikke kan resolve og jeg skal prøve igen.

Jeg overvejer at tømme PDA helt og starte helt fra bunden.
Avatar billede _et Praktikant
21. juni 2005 - 17:48 #4
lukket