Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2005 - 20:29 Der er 3 kommentarer

Menu, hentes via database

Hej,

jeg har følgende side:

www.makalay.dk

Som i kan se har jeg en menu i flash. Denne menu ville jeg meget gerne have lavet om, så den opdaterer sig selv via min database, hvor den skal hente følgende ting.

Varekategorierne, herunder:
underkategorierne

Ud fra disse ting skal den selv opdaterer menuen, når man endre en ting i admin.

Hvis dette er umuligt ville jeg gerne, hvis det kunne laves, så jeg via min admin kan ændre tekst og links i menuen.

Måske nedenstående er den bedste løsning.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, tilbyder evt. at betale for det!

Venlig hilsen lasse Juhl
Juhl@makalay.dk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. marts 2005 - 21:31 #1
Hey reinerworm.. hvad stod der i den orange boks, da du skulle til at oprette dette spm?
Avatar billede roenving Novice
11. marts 2005 - 10:37 #2
-- og bemærk også det der står i reglernes §2.1.6 ...

(http://www.eksperten.dk/regler.phtml)

/coadmin
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. maj 2005 - 17:47 #3
yellow... sker der noget her?