Avatar billede dosdesign Juniormester
09. marts 2005 - 12:03 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Raklamer på sin hjemmeside !

Hej alle - Jeg har en hjemmeside som efterhånden besøges af 3-4000 hver måned - og så var det jeg tænkte om det var nok til at tjene lidt ekstra på reklame på min side og/eller andre former for indtjening via ens side?

hvis det re nok med det antal besøgende (også selvom det måske ikke gir det store, bare så jeg kan se det kan lade sig gøre)
Hvad skal man gøre ?
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 12:04 #1
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 12:05 #2
ps. for en dansk side er det vel nok:)
Avatar billede dosdesign Juniormester
09. marts 2005 - 12:11 #3
ok - Men har du prøvet det (min side www.dosdesign.dk) er fyldt med link til alt - men skal folk klikke på links for at man tjener noget og er det virkelig ok og ikke bare svindel og noget med man skal have 10000 dollars før de udbetaler ? Men jeg må se på de sider .... Andre der ved noget ?
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 12:18 #4
Man skal vist have 500kr på konto'en før de udbetaler.. jeg bruger Dem ikke mere.
Jeg kører udelukkende på udlandske sponsore når jeg gør. Har ingen på nuværende tidspunkt for skal ikke have reklamer på min side.

Jeg har prøvet begge de links jeg linker til.... danban.dk havde jeg optjent ca. 5000kr men fik Dem ikke udbetalt.... De kunne ikke fastlå og det var falsk genereret klik eller reele.... det var begge dele hehe.. men okay jeg 17år dengang og havde andre tanker end nu:) det samme med tradedoubler.. her var det dog kun 100kr.
Det var ikke helt falsk generede klik... men folk kunne bare ikke gøre så meget ved det... de besøgte min sponsore uden at vide det.

ser lige på din side.
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 12:21 #5
Hvornår har du smidt din counter op? med at du har rundet 20000? for har din side været online siden 1999 til nu... så er det i hvertfald først fornylig du er begyndt at få så mange besøgende.. ellers er counteren ny og ellers virker den ikke :)

men med 4000besøgende om måneden kan du godt tjene lidt penge.
Avatar billede dosdesign Juniormester
09. marts 2005 - 12:26 #6
Hvis du kigger på min side under Websites i menu til vennstre kan du se at jeg startede i 1999 med at lave sider og mine 3 tidligere versioner af min side (ikke lavet i php som den ny)...Tælleren kom først på i oktober sidst år da jeg startede med PHP Fusion som siden er lavet i (skalbelon til PHP)

Men jeg forstår ikke du skriver du ikke fik udbetalt penge ved
www.danban.dk
www.tradedoubler.dk
Og så du stadig siger jeg kan tjene penge ??? Hvordan ?
Jeg gider ikek tro jeg har sparet ex. 3000 op og så vil de ikke udbetale fordi de siger det er svindel ?

Hvad mener du med man skal have 500 på sin konto, man skal vel ikke selv skyde penge i eller mener du man skal have tjent 500 før de udbetales ?

Andre råd eller links til sider med reklame råd ?
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 12:34 #7
Du skal selvfølgelig have optjent 500kr er hvad jeg mener:)

Jeg fik ikke udbetalt, men fulgte heller ikke deres regler og betingelse 100%.
Jeg ved de betaler for de har været her længe og andre på Eksperten anvender Dem også.
Avatar billede dosdesign Juniormester
09. marts 2005 - 12:38 #8
Ok Tak jeg prøver !

Men alle andre må stadig gerne komem med Hjælp/råd/kommentar !
Avatar billede proviben Novice
11. marts 2005 - 10:47 #10
Udover Tradedoubler, - så er der også Brand2Brand (www.brand2brand.dk).
Avatar billede procept Nybegynder
14. marts 2005 - 19:49 #11
dosdesign --> Jeg kan se du har valgt DanBan til banner annoncering samt ADwords fra google. Jeg står lidt mad de samme udfordringer og er interesseret i og hører lidt om dit valg !

Hvordan virker det ?
Er det brugervenligt ?
Får du udbytte ?
Samt hvad du ellers kan fortælle.

På forhånd tak.
Avatar billede dosdesign Juniormester
14. marts 2005 - 20:06 #12
DanBan er nem at sætte sig ind i - vælg kun de to øverste muligehder/tjenester (bannerbytte og partnerprogrammer) hvis det er privat hjemmeside - MEN mange siger de er dovne og det er svært at få udbetalt...læs mere i forummet, hvor de tager lang tid om at svarer og deres nyheder er fra 2003 - folk anbefaler tradedoubler istedt og brand to brand, men vil ikke skrive mere endnu da jeg skal først sætte mig ind i det ! Men skriv hvis du finder ud af noget !
Avatar billede procept Nybegynder
16. marts 2005 - 20:54 #13
nu har jeg kikket lidt omkring.
Danban tror jeg ikke jeg vil bruge...deres website virker ikke rigtigt opdateret....det kan være at du kan fortælle mig noget andet.
Jeg har set på banner.dk...er der nogen der har kendskab til dem ?
Avatar billede dosdesign Juniormester
16. marts 2005 - 20:59 #14
Nej kun danban og google har jeg prøvet ..... har ikke tjent en pind på nogen af dem (jo 1,45 på en uge på danban tror jeg) jeg har trodsalt 2-300 om dagen på siden...men du må prøve videre med nogen af de andre links over her...det vil jeg gøre engang jeg har tid)
Avatar billede procept Nybegynder
16. marts 2005 - 21:06 #15
Kan du ik' lige sende en e-mail til mig !!! poul(at)1web.dk
Avatar billede dosdesign Juniormester
16. marts 2005 - 21:08 #16
Hvorfor det ?
Avatar billede dosdesign Juniormester
16. marts 2005 - 21:08 #17
Jeg kan ikke guide dig i noget jeg lige har rodet med 2-3 timer !
Avatar billede procept Nybegynder
16. marts 2005 - 21:19 #18
Næææ...ikke så meget at jeg vil ha' du guider mig.
Du har banner-plads og jeg søger steder hvor jeg kan markedsføre vores nye site.
Måske kan vi finde ud af noget !
Avatar billede kalp Novice
16. marts 2005 - 21:22 #19
procept>> hvilken type site er det?
Avatar billede procept Nybegynder
16. marts 2005 - 21:25 #20
Avatar billede dosdesign Juniormester
16. marts 2005 - 22:18 #21
Min side er en side jeg laver løbende på for at holde min viden omkring webdesign/programmering ved lige, da jeg er uddannet Multimedie designer og datanom og leder og leder efter arbejde uden held herover i vestjylland...Min side www.dosdesign.dk indeholder næsten alt (eller links dertil i en oversigt) og www.dosdesign.dk/edk er en dartklub !

dosdesign.dk indeholder bla. billeder, jpg, animationer, gif, ikoner, markører, madopskrifter, jokes, sms, flash, javascript, spil, 3d studio max, asp, html, sport, fodbold, hjælphåndbold, cykling, virus, cd-covers, winamp, musik, polyfoniske ringetoner, sjov, spas, humor, php, mysql, vitser,
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 13:00 #22
der er jo de 3 mest kendte
tradedoubler
danban
partner-ads

men så er der også
brnad2brand
mmmedier

Men jeg synes nu er at det meget og du burde have lidt reklame

folk skal klikke før du får noget - nogen gir kun hvis dine "seere" køber hos de på gældne
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 13:03 #23
så skal det også siges at tradedoubler og partner-ads ikke tillader at du laver tekst for at få folk henvist
så lukker de dig og tager pengene

men danban er ligeglade - med dem kender jeg mange som gør det

men hos danban giver danban ikk penge for at blive vist

bare så du ved det - jeg køre også med danban og der viser jeg kun 2 skifte vis for dem den ene giver 1 kr pr klik og den anden 1,5 kr pr klik
Avatar billede abruscato Nybegynder
22. april 2006 - 04:11 #24
DanBan er en død sild - brug hellere din energi (og dine bannervisninger) et andet sted.

www.partnerprogrammer.dk finder du en oversigt over forskellige partnerprogrammer, heriblandt programmerne fra Partner-ads og TradeDoubler.

Nickern: Det er tilladt i mange tilfælde at lave tekstlinks til partnerprogrammer hos TradeDoubler. Se efter "Lav egne tekstlinks" i præsentationen af de pågældende program. I disse tilfælde en den eneste restriktion, at du skal linke loyalt. Det går fx. ikke at lave et link der hedder "Se en masse nøgne piger her" i et link til fx. Dell (Hvilket i sig selv også er fuldt ud forståeligt).

Hos Partner-ads er der også en del tekstlinks til rådighed og mange annoncører tillader også tekstlinks, hvis du sender dem en mail inden du sætter linket på dit website.
Avatar billede dosdesign Juniormester
22. april 2006 - 10:05 #25
jamen hvad skal jeg vælge ? er der nogen der virkelig har fået penge udbetalt nogen steder ? Jeg har selv fået af googleadsense, men er lige blevet lukket pga. en kollega af min, har klikket vildt meget på min reklamer, da hun troede hun gjorde mig en tjeneste.....tsk tsk, så nu har de bare lukket mig og der er ikke noget at gøre selvom jeg havde optjent endnu 100 dollars
Avatar billede abruscato Nybegynder
22. april 2006 - 12:17 #26
I mine øjne er du bedst stillet med Tradedoubler (og de bedst-betalende partnerprogrammer hos Partner-ads) og Adsense*, og bruge Retail Internet, Adfair og Brand2brand når de har nogle interessante kampagner i forhold til din målgruppe.

Hvilket website er i øvrigt du ejer?

*Hvis det ellers kan lade sig gøre, at du bliver accepteret igen.
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. april 2006 - 09:25 #27
www.dosdesign.dk - men har du personligt tjent penge og fået dem udbetalt ved tradedoubler ?
Avatar billede abruscato Nybegynder
23. april 2006 - 18:58 #28
Jeg lever af at drive reklame-finansierede websites, og ja, jeg får penge udbetalt af TradeDoubler (Hver måned, for at være mere præcis).

Hvis du ønsker at benytte Adsense igen, kan jeg anbefale dig at kontakte dem og forklare situation for dem. Måske gør det, at du bliver taget til nåde - Det kan ihvertfald ikke skade, og du får højst sandsynligt hurtigt svar.
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. april 2006 - 19:54 #29
jo jo det har jeg prøvet og fået afslag på appel - og for at ret skal være ret, har jeg faktisk ret i min sag, vedr. at jeg ikke selv, eller har fået andre til at klikke på mine reklamer unødig - men hvis de fastholder deres dom vil jeg da kigge lidt på det der tradedoubler !!!
Avatar billede abruscato Nybegynder
23. april 2006 - 23:27 #30
Du kan efter al sandsynlighed også snart ansøge om at bliver udgiver hos MSN Adcenter og Yahoo Search Marketing, som er hhv. MSN's og Yahoo's svar på Google's Adsense.

Se også flere danske affiliatenetværk på http://www.partnerprogrammer.dk/networks.php, hvor der også er en lille præsentation af MSN's og Yahoo's kommende netværk.