Avatar billede mrbs Nybegynder
08. marts 2005 - 23:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges!

Da jeg i ny og næ har brug for mere avanceret programmering til hjemmesider, søger jeg en dygtig programmør til samarbejde om udvikling af hjemmeside-systemer.
Er det dig?

Da det er meget varierende hvor meget arbejde jeg kan byde på, foreslår jeg en løs tilknytning, så jeg kontakter dig efter behov.

Jeg forventer at du:

- kan kode PHP med anvendelse af mySQL.
- kan kode HTML og CSS efter standarder.

Tidligere erfaring med et reklamebureau er absolut ikke et krav, men jeg forventer at du har et grafisk øje, og anser dig selv som værende kreativ.

Er du interesseret? Send en mail til grafisk@mrbs.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. marts 2005 - 07:20 #1
du er meget velkommen til at skrive en mail til martin(at)designstroke.dk med lidt nærmere info, så vil jeg svare dig hurtigst muligt om opgaven er noget jeg kan løse.
Avatar billede areon Nybegynder
09. marts 2005 - 08:49 #2
Mail sendt.. Fik godt nok en deliveryError. har du modtaget en mail fra mig ts@net4you.bg?

Med venlig hilsen
Thomas
Avatar billede mrbs Nybegynder
09. marts 2005 - 10:12 #3
Nej - jeg har ikke fået noget... prøv evt:

mads
(at)
mactopia
(dot)
dk
Avatar billede mrbs Nybegynder
09. marts 2005 - 18:51 #4
Tak til jer der har skrevet til mig!

Jeg har nu fået en aftale i hus med en ansøger!

Mads