Avatar billede rubin4z Nybegynder
08. marts 2005 - 19:38 Der er 2 kommentarer

Simpelt login!

Hej!
Jeg har projektopgave i denne uge, og mit produkt er en hjemmeside.
Jeg kunne godt tænke mig at lave en del af mit site, om til et members(lærere) only site...
Altså hvor jeg kunne smide min logbog og andre ting, som alle ikke skal have adgang til.

Jeg er okay til HTML og CSS men ved intet om ASP og PHP...
Så hvis i ville hjælpe mig, så ville jeg blive rigtigt glad + jeg smide 200 points efter jer ;)

Siden er her:
http://avhp.f2g.net

-Anders
Avatar billede olebole Juniormester
09. marts 2005 - 14:21 #1
<ole>

Betyder det:
"Så hvis i ville lave min opgave for mig, så ville jeg blive rigtigt glad + jeg smide 200 points efter jer"?

- eller er det noget specifikt, du ønsker hjælp til?

/mvh
</bole>
Avatar billede rubin4z Nybegynder
09. marts 2005 - 14:24 #2
#1 nej det gør det da ikke...
Det betyder:
"hvis i vil lave noget som hjælper mig med mit projekt, så vil jeg blive glad + smide 200 points efter jer"
i skal ikk lave mit site, i skal lave et login system ;)

-Anders