Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. marts 2005 - 15:41 Der er 2 løsninger

Backup af Palm

Jeg ønsker at tage backup af min Palm PDA ved synkronisering. Det ville være rart hvis det kunne ske ved synkronisering eller lign, at der så startede en lille batch proces som tog backup af alle filer og gemte dem et lokalt sted jeg valgte. Hvad siger I?

Bare sig hvad I har af ideer, også bare små tips!
Avatar billede cob Nybegynder
08. marts 2005 - 15:53 #1
Du har lagt dit spørgsmål i den forkerte kategori....

Kik efter et program der hedder Backupman (på palmgear.com) - det laver en kopi af indholdet på din palm og lægger backup på SD kort.. ret effektivt. Kan indstilles til automatisk at lave en backup dagligt....
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. marts 2005 - 15:57 #2
Hej Cob - du får lige lidt point og så flytter jeg spørgsmålet!