Avatar billede sneakraid Nybegynder
07. marts 2005 - 09:07 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Køb af Digital Video cam

Hej jeg står og skal ha en digital video cam.. Og jeg ved ik ret meget om det, så jeg ville høre jer hva i sys er bedst af de her 2 cams:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=122192

eller

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=80868

De koster godt ik helt det samme... Men vil godt høre hva i mener der er af funktioner og andet, som gør at jeg skal vælge det ene fremfor det andet :)
Avatar billede agentorange Nybegynder
07. marts 2005 - 22:03 #1
Jeg ville vælge Sony af to årsager..

Sony har Carl Zeiss optik...JVC har eget fabrikat
Sony har 20X optisk zoom...JVC har "kun" 16X

Men der er også prisforskel, så du skal vurderer hvor meget du kommer til at bruge den
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2005 - 17:15 #2
enig vedr sony ellers panasonic 3ccd modellerne
Avatar billede agentorange Nybegynder
08. marts 2005 - 23:18 #3
Ja du bør kigge nærmere på Panasonics modeller også..Hellere Pana og Sony end JVC efter min mening