Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2005 - 12:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Karma mangler

Jeg havde tidligere 19 karmaer skidt og kanel imellem hindanden, pludselig forsvandt de og er aldrig kommet tilbage HVOR BLEV DE AF ????
Avatar billede kalp Novice
06. marts 2005 - 12:33 #1
Det gælder samtlige brugere på det... spørgsmålet er blevet stillet et par gange efterhånden:)
Avatar billede kalp Novice
06. marts 2005 - 12:33 #2
Avatar billede kalp Novice
06. marts 2005 - 12:34 #3
luk? *s*
Avatar billede hcma Novice
06. marts 2005 - 12:35 #4
det samme for alle. måske vil man bare bibeholde "bjælken" og slippe for al den diskussion der er om karmatildelinger, da vi jo nu ikke kan se begrundelser eller mabgel på samme.
Men der mangler info fra Eksperten.dk :o(
Avatar billede norbert Nybegynder
06. marts 2005 - 12:56 #5
Så burde man fjerne muligheden fuldstændig frem for bare at fjerne de tidligere begrundelser. Eller måske helt fjerne karmasystemet? :-) Det ville nok være det bedste for Eksperten - og deres brugere. Som systemet fungerer i dag, jager det bare folk væk fra sitet.