Avatar billede flash-77 Nybegynder
05. marts 2005 - 20:49 Der er 5 kommentarer

Fejl i min mediaplayer

Min mediaplayer virker ikke. Jeg har haft problemet før hvor jeg fandt et svar herinde hvor man bare skulle gå ind i kør og skrive et par dll filer og så virkede det igen - men jeg kan ikke finde svaret herinde igen. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 20:50 #1
Hvad er fejlmeddelelsen?
Avatar billede c-holst Novice
05. marts 2005 - 20:58 #2
Dette kunne så hjælpe dig lidt på vej måske.
læg din xp cd i drevet og skriv denne kommando i kør
sfc /scannow  husk mellemrum før /

men lad os høre til en evt fejlmeddelse eller lidt mere om hvordan den ikke virker og hvilken version du kører med
Avatar billede flash-77 Nybegynder
05. marts 2005 - 21:27 #3
Nix - hjalp ikke. Men det svar var også nævnt som en mulighed i det gamle lignende spørgsmål som jeg ikke kan finde herinde igen.
Avatar billede c-holst Novice
05. marts 2005 - 22:26 #4
http://arlet.dk/index.html?/wmp.htm
du installerer selvfølgelig den version du bruger.
Avatar billede c-holst Novice
13. oktober 2005 - 19:07 #5
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst