Avatar billede ryt Nybegynder
05. marts 2005 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tungsten T3 keyboard

Jeg har en T3 og har købt et Wireless IR-universal keyboard.
Det skulle kunne bruges både til Palm og Pocket PC.Det fungerer ikke særlig godt. Der er æ,ø og å på tastaturet. Har du/nogen erfaring med hvilket keyboard, der virker godt sammen med T3 - også selvom det er et keyboard uden æ,ø og å.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 10:52 #1
"Det fungerer ikke særlig godt"

Betyder det at det delvist virker eller det slet ikke værker?
Avatar billede cob Nybegynder
05. marts 2005 - 10:53 #2
Jeg bruger Palms Wireless IR keyboard... fantastisk... - check evt anmeldelse her: http://www.pdanmark.dk/Anmeldelser.asp?Id=160
Avatar billede ryt Nybegynder
05. marts 2005 - 10:54 #3
john stigers> Det fungerer delvist. Når jeg vil skrive "k" f.eks skriver det 2. Jeg kan heller ikke nøjes med at bruge keyboardet når jeg skal navigere rundt på PDAén, jeg må ofte bruge stylus
Avatar billede ryt Nybegynder
05. marts 2005 - 10:55 #4
cob> Har du en T3?
ryt
Avatar billede cob Nybegynder
05. marts 2005 - 10:57 #5
nope - en Zire 71 og en Sony Clie UX50...
Funktionaliteten med tastaturet på en Zire eller en T3 må være den samme...
Avatar billede fcn1509 Nybegynder
13. august 2005 - 17:16 #6
Jeg bruger selv Palms IR tastatur, og det red også mig som en mare at det ikke bare virker med æ ø og å da jeg skriver efter 10 finger systemet. Derfor søgte jeg på netet og fandt denne side: http://danish.palm.penreader.com/Danish_PiLoc.html
Det er et program som man køber, men så virker tastaturet så som et almindeligt dansk tastatur. Det findes til alle typer af Palm.
Hilsen Frank