Avatar billede skint Nybegynder
04. marts 2005 - 21:31 Der er 4 kommentarer

Kvalitet på Prosonic mp3 afspiller i føtex

Hejsa
Ville høre om der er nogen der kan fortælle mig lidt om kvaliteten på den mp3-afspiler Føtex sælger med 512 mb ram for 499 for tiden? Tilbudet virker jo umiddelbart ret godt, gør det ikke? Men er det så til gengæld noget crap man får?
På forhånd tak :)
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2005 - 22:10 #1
Den er ikke så tydelig i avisen på nettet... men den ser okay ud. Vil da lige fortælle dig en ting om Føtex:) De bytter eller giver dig pengene tilbage hvis produktet skulle gå i stykker eller være defekt uden så meget snak.

Så du bør egentlig ikke være bange.. er det crap betyder det at du har fået noget af elendig kvalitet.. så beder du om at få pengene tilbage. Jeg garantere dig for Føtex kundeservice gerne gør det.

gem bonen selvfølgelig... og hvis der kommer et ekstra udprint med ud over den normale bon så  gem også den!
Avatar billede skint Nybegynder
04. marts 2005 - 22:32 #2
Oki tak for det.
Så springer jeg sgu nok på den. Synes da det virker MEGET billigt for 512...!
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2005 - 22:34 #3
Det må man sige ja og den er da pænere en creatives billige modeller! tror endda ikke at man får 512MB der:o)
Avatar billede kalp Novice
08. marts 2005 - 13:24 #4
Har du fået den købt? :) hvad synes du?

Man lukker et spørgsmål ved du markere mit navn nede i venstre hjørne og trykker på accepter