Avatar billede evildoctor Praktikant
04. marts 2005 - 21:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Powerpoint viewer til PDA

Har tidligere set en powerpoint viewer til PDA.
Nogen der ved hvor den kan downloades???
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2005 - 21:32 #1
Avatar billede _carsten Nybegynder
04. marts 2005 - 21:34 #2
Avatar billede evildoctor Praktikant
04. marts 2005 - 22:32 #3
Det skal helst være en hel gratis version. Sorry space, dit link kan jeg ikke bruge.
>carsten: Det ser ud som om der ikke er en tidsbegrænsning på den evaluation-edition man kan downloade fra dit link. Er det rigtigt???
Avatar billede _carsten Nybegynder
04. marts 2005 - 22:46 #4
Desværre ikke - 14 dage evaluering.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2005 - 23:01 #5
desværre så glemte du at skrive det i dit spm. Jeg har givet dig et korrekt svar på dit oprindelige spm. Host op med nogle points
Avatar billede _carsten Nybegynder
04. marts 2005 - 23:11 #6
Hvad er det for en pda du har ???
Avatar billede evildoctor Praktikant
06. marts 2005 - 16:57 #7
Ipaq 2210.
Avatar billede _carsten Nybegynder
06. marts 2005 - 17:04 #8
Jeg mener da den er født med ClearVue, min 6340 er i hvertfald.

Har en 2210 liggende på mit arbejde, så jeg vender tilbage tirsdag aften (holder fri i morgen).

Eller også hentede jeg ClearVue på HP, kan ikke lige huske det, jeg mener ihvertfald ikke der er nogen grund til at give så meget som en bøjet femøre for det endnu !
Avatar billede evildoctor Praktikant
07. marts 2005 - 17:12 #9
Nej, det har jeg jo bestemt heller ikke tænkt mig.
Glæder mig til at høre om du kan finde en løsning.

Plejer jo at finde disse ting på pdamed.dk, men de er jo nede for tiden ;(
Avatar billede evildoctor Praktikant
07. marts 2005 - 17:13 #10
>space: Sorry! Det handler jo om hvorvidt det er et svar der kan bruges.
Avatar billede evildoctor Praktikant
28. april 2005 - 11:32 #11
Lukker. Ingen løsning fundet!
Avatar billede _carsten Nybegynder
06. maj 2005 - 09:56 #12
Jeg har vist lige glemt den her.

Jeg ved godt det er længe siden du postede spørgsmålet, og måske har du allerede løst problemet, hvis det ikke er tilfældet, så pløj den medfølgende cd igennem, ClearVue ligger helt sikkert på den et eller andet sted, måske under Document Viewing Software

Sorry !