Avatar billede jimjimjam Nybegynder
04. marts 2005 - 20:18 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Tysk oversættelse! hurtig

Das Kit besteht aus zwei hochwertigen Kurbelwellenlager (C3/C4) in der Regel von SKF oder NTN und beiden Simmeringen in standard Qualität (NGK oder KOK)

passt nicht auf X8R !!!

___________________________________________________________________

Sehr hochwertige Kurbelwelle von Malossi. HPC steht für High-Primary-Compression und gibt an das es sich bei dieser Kurbelwelle um eine Vollwangenwelle handelt. Durch die höhere Vorverdichtung er
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
04. marts 2005 - 20:19 #1
til DK ;)
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2005 - 20:20 #2
Usually the kit consist of two high-quality crankshaft bearings (C3/C4) from SKF or NTN and both Simmeringen in standard quality (NGK or KOK) fits on X8R!!!
very high-quality crankshaft of Malossi.  HPC stands for High Primary Compression and gives to it with this crankshaft around a full cheek wave acts.  By higher compressing it

Til engelsk.. var så godt i gang.. skal det oversættes til DK? Det er i hvertfald lettere for folk nu hehe
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2005 - 20:21 #3
fits on X8R!!!

Kan jeg læse mig til at der på tysk står IKKE hehe
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
04. marts 2005 - 20:23 #4
X8R er et scootermærke!

Det skal være dansk ;)
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
04. marts 2005 - 20:27 #5
Husk lige der er 2 x oversættelser :)
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2005 - 20:34 #6
crankshaft
hochwertigen

ingen af disse giver mening for mig hverken på dansk eller engelsk hehe
Avatar billede kenp Novice
04. marts 2005 - 20:38 #7
crankshaft -> knastaksel
Avatar billede kenp Novice
04. marts 2005 - 20:42 #8
eller mere præcist krumtapaksel
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
04. marts 2005 - 21:13 #9
Kan du ikk oversætte det hele?
Avatar billede kenp Novice
04. marts 2005 - 21:15 #10
niks det er jeg ikke istand til.
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2005 - 21:22 #11
Pakken består af krumtapaksler udstødninger  (C3/C4)? ?? :o) hehe
fra SKF eller NTN og begge er i standard kvalitet. (NGK eller KOK)

Passer ikke på en X8R

krumtapaksel af Malossi i høj kvalitet. HPC står for Høj primær komprimering og giver ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Ved at høj komprimere

ca. 60fejl i det.. og lidt mangler.. men kan være det giver mening for dig som ved noget om scootere.. er det helt sort må en eller anden ekspert i sprog lige oversætte hehe
Avatar billede pech Nybegynder
26. marts 2005 - 18:23 #12
Der må være tale om 2 stk. lejer af mærket SKF el. NTN for krumtapakslen og begge simmeringe er af standard kvalitet NGK el. KOK.

Det passer som skrevet tidligere ikke på en X8R.
Avatar billede steent Nybegynder
06. april 2005 - 14:21 #13
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
10. april 2005 - 12:45 #14
Det godkender jeg :) Læg et svar folk
Avatar billede kalp Novice
10. april 2005 - 13:39 #15
yesir
Avatar billede steent Nybegynder
10. april 2005 - 17:33 #16
Oki
Avatar billede pech Nybegynder
11. april 2005 - 12:51 #17
jo