Avatar billede goose Nybegynder
04. marts 2005 - 15:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Online behandling af billeder

Jeg har ledt med lys og lygte efter et system som kan behandle billeder online. Det er meningen, at systemet skal integreres i et CMS system som kører i ASP og javascript.

De billeder der skal behandles ligger allerede i en mappe på serveren.

Der skal være mulighed for:

Crop af billeder (vælg et udsnit af billedet)
Nedskalering af billeder
Gemme det nye billede i en mappe på serveren

- det var vist lige det.

Jeg ønsker et link til hvor noget sådant findes eller en der vil lave det for mig. Jeg er naturligvis villig til at betale for det.

/Goose
Avatar billede verakso Nybegynder
04. marts 2005 - 16:21 #1
Hvis du vil betale så vil jeg da rekommandere dette finde program

http://www.yawah.com/demo/erez.html

Det er så fantastisk hurtigt, og det er øvenikøbet lavet af en dansker...
Det er det bedste jeg har set hidtil
Avatar billede goose Nybegynder
04. marts 2005 - 16:43 #2
Øhhh, er det mig der er blind eller har det ikke mulighed for det jeg har ønsket ??

/Goose
Avatar billede areon Nybegynder
04. marts 2005 - 21:41 #3
hmm goose, finder du ikke en løsning kan det jo programmeres.. ville jeg tro.. du kan skriver til mig på ts@net4you.bg hvis du vil ha en pris..
held og lykke..
Avatar billede goose Nybegynder
07. marts 2005 - 09:23 #4
areon >> sender dig lige en mail

/Goose
Avatar billede verakso Nybegynder
07. marts 2005 - 15:54 #5
> Goose.

Prøvede du at kigge på de forskellige demoer. Der er også et link til nogle eksempler på, hvordan dynamiske billeder kan vises på en side.

Her et billede:
http://erez3.yawah.com/erez3/erez?src=Customer%20Gallery/Fr:C3A9d:C3A9rique%20Constant/FC%2D800AS3HP.tif&tmp=Medium
Her er det samme billede med nogle andre parametre
http://erez3.yawah.com/erez3/erez?src=Customer%20Gallery/Fr:C3A9d:C3A9rique%20Constant/FC%2D800AS3HP.tif&tmp=Watermark&top=0.256&left=0.368&bottom=0.68&right=0.776&angle=45&path=D:C5BDtourage&clipcolor=FFCC33

Jeg syntes at det er ret smart, og med hensyn til beskæring, så ser her:
http://erez3.yawah.com/erez3/erez?cmd=info&vtl=frames/en/makeurl_html.html&src=Customer%20Gallery/Fr:C3A9d:C3A9rique%20Constant/FC%2D800AS3HP.tif

>areon
Hvis du har lavet noget tilsvarende, er jeg interesseret i at se hvad det kan.
Avatar billede goose Nybegynder
07. marts 2005 - 15:58 #6
ja, men det er ikke det jeg ønsker.

Jeg har dog besluttet mig for, at gøre det på en anden måde istedet, så jeg lukker igen.

/Goose