Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
04. marts 2005 - 13:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Web-Shop. Hvordan og Hvorledes ?

Hej Eksperter !

Jeg er igang med at starte et firma som skal handle med produkter over Internettet, og til dette skal jeg bruge en webshop.

Jeg har kun lidt kenskab til HTML, og det skal være noget så kan sættes op i løbet af en "formiddag", og ikke koste en bundegård.

Det som jeg tænkte på var en færdig webshop, hvor man nemt(alt er relativt)skal kunne skifte design, opdatere varesortimentet, osv.

Der skal være plads til omkring 100 varenumre til at starte med.

Siden skal kunne "kodes" sammen med noget DK/VISA-kort-betaling

Har kigget lidt på OpenBizBox, fra Goldenplanet.dk
Har fået anbefalet noget "Post-nuke"(aner ikke hva det er), hvor der skulle installeres et butikssystem "ovenpå" (osCommerce mener jeg)

Nogen som kan vejlede og guide mig lidt ?

Siden skulle meget gerne være køreklar om 1 - 2 uger.

Mvh.
Avatar billede ibleif Nybegynder
04. marts 2005 - 13:51 #1
Du kunne også vælge en professionel løsning fra: http://www.dandomain.dk/

Jeg har klikket rundt i deres demoshop engang jeg selv kiggede efter samme løsning, og det ser bestemt meget fornuftigt ud. Rigtigt godt til folk der ikke lige har den tekniske viden til selv at udvikle noget eller mod på at betale sig fra en komplet løsning. Her betaler man pr. måned, som selvfølgelig i længden kan løbe op, men det giver også en minimal udgift til opstartere, hvilket er meget rart.

(Der findes sikkert også andre firmaer med samme type produkt!)

Held og lykke med det.

// Ibleif
Avatar billede ibka Novice
04. marts 2005 - 13:54 #2
Har du en mail adr
Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
04. marts 2005 - 13:58 #3
Hej Ibbe :-)

mail adr. er : jej@esenet.dk

Jeg synes at OpenBizBox, fra www.goldenplanet.dk, virker lidt mere proffesionel end DanDomain's som jeg iøvrigt også har kigget på. Desuden er GP ikke så dyre, men jeg manger at kunne vælge mellem nogle forskellige designs.

/Mvh
Avatar billede moskjaer Nybegynder
04. marts 2005 - 14:09 #4
Du er også velkommen til at kigge på vores osCommerce-løsning på www.moskjaer.dk/produkter/oscommerce
Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
04. marts 2005 - 14:23 #5
moskjaer:

Ser meget interresant ud. Var det muligt, at få oprettet en "Demo-shop", så jeg lige kan se hvordan og hvorledes det fungere.

osCommerce.., kan jeg ikke lige få dig til at forklare ?

Har været på www.osCommerce.dk men blev blev ikke "møj" klogere af det.
Avatar billede moskjaer Nybegynder
07. marts 2005 - 13:18 #6
stroyer_dk: Ja, du er velkommen til at sende mig en mail på info@moskjaer.dk, så vil jeg oprette en demoshop til dig.

Omkring osCommerce, så er det en open source shopløsning der kan udvides med en lang række forskellige moduler. Systemet er gennemprøvet og bruges i dag af en lang række websites over hele verden.
Avatar billede olebole Juniormester
11. marts 2005 - 12:28 #7
<ole>

moskjaer >> check lige jeres link til 'En ny Live-Shop' på forsiden ... "Du har ikke rettigheder til at se denne side"  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede moskjaer Nybegynder
11. marts 2005 - 12:51 #8
olebole: Har du et link til den side, hvor du oplever fejlen?
Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
08. september 2007 - 15:33 #9
lukker