Avatar billede lause Nybegynder
03. marts 2005 - 23:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2210 kan ikke finde CF slot

Hej
Efter en hard reset, kan min 2210 ikke finde CF slot.
Jeg har en Sandisk Connect Plus 128MB + Wi-Fi CompactFlash. og den virker bare ikke og CF memory kan ikke findes i Stifinder.
jeg har downloaded driver fra Sandisk HP..
Lause
Avatar billede _carsten Nybegynder
04. marts 2005 - 16:01 #1
Prøv igen - en hard reset gør netop at den kan finde CF igen.

Husk at holde begge knapper inde indtil den selv genstarter
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
14. april 2005 - 09:32 #2
1) Tag en fuld backup af alt, hvad du har på PDA'en. Synkroniser med PC'en og lav en backup af din Outlook.
2) Hent nyeste ROM-opdatering fra HP's support-hjemmeside
3) Kør ROM-opdateringen. Den sletter alt på din Pocket PC som ved hard reset.
4) Som det første installerer du nyeste driver til dit SanDisk-kort. Soft reset maskinen efter installation. Check om kortet virker.

Virker kortet ikke efter denne omgang, så skal du have fundet ud af, om det er selve kortet, der er i stykker. Det kan du fx gøre med den medfølgende PCMCIA-adaptor i en bærbar. Husk, at driverne også her skal installeres, før du sætter kortet i maskinen.
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. september 2005 - 22:20 #3
Virkede det her?