Avatar billede aspnoob Nybegynder
03. marts 2005 - 22:44 Der er 1 kommentar

Browser i c/cplusplus?

Hej,

Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig ... jeg vil gerne lave noget i den stil her:

http://www.adp-gmbh.ch/win/misc/mshtml/

men synes ikke rigtigt at kunne få det til at virke ... det er meningen at det skal være en exe fil som jeg kan køre og så skal den hente en html side ... fx google.com ... jeg har Borland C++ Builder 6 til rådighed.

Ville være lækkert hvis der var en som kunne lave et eks. som jeg bare kunne hente i en zip fil og så med en forklaring om hvordan jeg får den lavet til en .exe som jeg kan bruge.

Mvh.
AspNoob
Avatar billede bertelbrander Novice
07. marts 2005 - 20:09 #1
Har din Builder ikke en Web-control som du bare trækker ned på formen? Må min BCB 5.0 findes den på "Internet" tabben, den hedder CppWebBrowser.

Ellers kan jeg godt forsøge at lave et project til BCB med den kode som du linker til.