Avatar billede kuklinski Nybegynder
03. marts 2005 - 19:41 Der er 3 kommentarer

Forespørgsel på IP-adresser på LAN/Netværk

Hej Eksperter…
Er det muligt at udføre en ipconfig kommando som angiver alle IP-adresser på et LAN netværk.

Jeg skal find en IP-adresse på en AP.

MVH og takker

kuki
Avatar billede overloaded Mester
03. marts 2005 - 19:44 #1
ipconfig /all
Avatar billede kuklinski Nybegynder
03. marts 2005 - 19:55 #2
Tak for det hurtige svar.. men det var nu ikke det jeg tænkte på.
Jeg har en AP som er sat til at køre DHCP så jeg ved ikke ved dens ip-adresse er og den kan ikke resetes. Så det er ikke ipconfig /all.
det skal være noget som kan lister alle enheder på mit LAN op. Helst med ip og mac.
Avatar billede Spotgun Seniormester
03. marts 2005 - 20:35 #3
Så skal du nok ha' fat i en IP-scanner.

Prøv den her (freeware): http://www.angryziber.com/ipscan/