Avatar billede jnx Nybegynder
03. marts 2005 - 15:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flash i iexplore blocked

Når jeg surfer web loader den automatisk flash film osv.

Men jeg prøver nu at lave en hjemmeside med html og lidt flash, men når jeg åbner fx index.html i browser bliver den blocked af den der winxp block ting i SP2 pga active content osv. Hvordan gør jeg så dette ikke sker når andre prøver at view den osv?

dette er hvad der sker,

http://home19.inet.tele.dk/jinx-area/screen.jpg
Avatar billede robotten Praktikant
03. marts 2005 - 15:17 #1
Som du kan se af den lille gule bar i toppen, har XP forhindret adgang for noget AvtiveX halløj. Du kan tillade det, ved at klikke på baren, og vælge installer. Men hav tillid til siden med indhold, inden du gør det ;)
Avatar billede robotten Praktikant
03. marts 2005 - 15:18 #2
Glem det, jeg har forstået dit spm. forkert.
Avatar billede barklund Nybegynder
03. marts 2005 - 15:20 #3
Det sker kun lokalt - lige så snart det er fra en http server, dukker den ikke op.
Avatar billede barklund Nybegynder
03. marts 2005 - 15:20 #4
Så vidt jeg ved :)
Avatar billede jnx Nybegynder
03. marts 2005 - 20:37 #5
hmm :P det må jeg så lige prøve fordi giver heller ikke meget mening at den ikke vil vise noget som flash :)

lets hope
Avatar billede jnx Nybegynder
03. marts 2005 - 20:38 #6
btw bark skriv lige som svar ellers kan du ikke få point
Avatar billede thulstrup Nybegynder
03. marts 2005 - 22:11 #7
Det er kun lokalt. Macromedia har desuden frigivet et hotfix som omgår problemet:
http://download.macromedia.com/pub/flash/updates/mx2004/flmx2004_SP2hotfix.exe
Avatar billede barklund Nybegynder
04. marts 2005 - 10:01 #8
Uhm :)
Avatar billede barklund Nybegynder
05. marts 2005 - 19:16 #9
Tark for points ;)