Avatar billede cool-wil Nybegynder
03. marts 2005 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Medejer/ investor søges

Jeg er p.t i opstartsfasen med mit eget firma, og søger i den forbindelse en partner der kan hjælpe mig med at relisere dette store projekt.

Projektet er unikt, og kan i følge 3 parts kilder, blive en af de helt store spillere i skandinavien inden for de første leveår.

Projektet henvender sig til forskellige målgrupper, og demografien for disse målgrupper, ligger helt fast, så det er nemmere at sende målrettet reklame til dem via sitet.

projektet vil kort fortalt blive en sammenblandning af flere forskellige services både til privatkunder og til ehvervskunder.

projektet ligger klar med forretningsplan, likviditetsbudget m.m, og mangler faktisk "bare" at blive realiseret.

Forventningen til en medejer er at denne person er ferm inden for udvikling af serverside teknologi (php/mysql)og design. Da jeg selv er 23, mener jeg det vil være givende at finde en på samme alder, bopæl er ingen problem, men da vores kontor ligger i kbh skal der gerne være nem tilgang hertil:-) projektet er tidskrævende, men 100% sikkert givende, og et godt supplement til andre indtægter.
Jeg er som sagt 23, bor i kbh, er ved at uddanne mig som tjener, men mener selv jeg har rimlig godt fat i it branchen, har gode kontakter, er en iværksætter, god til at holde gejsten, og vil gerne arbejde for at få det til at køre.

Håber der er en der er intersseret i at arbejde på et kæmpe projekt med mig, og give danmark nogle services de ikke kan undvære:-)

jeg kan kontaktes på:

wil@majsefugl.dk

mv

christian wilhelmsen
Avatar billede nythjem Nybegynder
03. marts 2005 - 23:37 #1
Hej Christian!

Nu har jeg ikke noget at tilbyde dig som sådan, ud over at vi naturligvis begge er iværksættere og på samme alder :)

Men var da lige lidt interesseret i, at høre hvad det er du har gang i? Du behøver naturligvis ikke at svare, hvis du vil holde det hemmeligt :)

Vh Michael
Avatar billede noob2003 Nybegynder
12. marts 2005 - 13:44 #2
Christain >> kan ikke sende til din email ??
Avatar billede cool-wil Nybegynder
13. marts 2005 - 12:35 #3
hvis wil@majsefugl.dk ikke virker kan i prøve goadancer@hotmail.com
Avatar billede cool-wil Nybegynder
18. maj 2005 - 10:35 #4
lukker