Avatar billede majgaard Nybegynder
03. marts 2005 - 11:13 Der er 5 kommentarer

Søger programmør!!

Hey all...

Jeg har behov for at få programmeret et lille program der kan føre nogle data ind i et stykke standardsoftware fra en magnetkortlæser og printe en label, er der nogen af jer der kan løse dette ??

Jeg vil naturligvis gerne betale for at få udviklet dette....
Avatar billede cybermike Nybegynder
03. marts 2005 - 11:39 #1
Selvfølgelig er der det. Du er velkommen til at kontakte mig. Kontakt info her:
http://metasecurity.dk/?p=kontakt

Håber at høre fra dig.

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede majgaard Nybegynder
03. marts 2005 - 16:55 #2
Har mailet dig...
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
06. marts 2005 - 20:21 #3
Hvis du ikke har nogen aftale, må du også gerne kontakte mig. pej@peprogrammering i danmark se desuden www.peprogrammering.dk

mvh

Poul-Erik
Avatar billede clarion Nybegynder
20. marts 2005 - 12:27 #4
Med flere års erfaring i netop denne type programmer tilbyder jeg min ekspertise. Jeg har blandt andet lavet VIP adgangskontrol, via magnetkort, til et større handelsfirma i kødbyen. Jeg har et godt kendskab til håndteringen af 125 Khz magnetkort samt gode kontakter til en dansk forhandler.

Ser frem til at høre fra dig.
Jesper.
Avatar billede majgaard Nybegynder
20. marts 2005 - 19:21 #5
Hej Clarion

Poul-Erik, er igang med at kigge på det for mig, men mail mig lige per@majgaard.name