Avatar billede hqst Nybegynder
03. marts 2005 - 00:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PopWin is not defined

Hej Eksperter.

Jeg har et javascript på min ASP site som skulle åbne. Men efter at have rette i noget kode (som intet har med at gøre med popuppen at gøre kommer den med denne fejl. "PopWin is not defined" Når jeg ser den i en firefox browser. Kildefil: java script:PopWin("url/addkat.asp',200,250,k60addkat');

Jeg har ingen ide om hvor jeg skal fejlsøge eller hvor jeg skal starte. Nogen som kan hjælpe på vej?

funktion: Det er en linksamling og addkat er en funktion hvor man tilføjer en kategori i sin linksamling.

IE: Der er fejlen "et objekt var ventet"

Mikkel
Avatar billede olebole Juniormester
03. marts 2005 - 07:34 #1
<ole>

Søg i dokumenterne på serveren, hvor du har sitet liggende ... det er det nærmeste, man kan komme med de foreliggende info  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede fennec Nybegynder
03. marts 2005 - 08:43 #2
Jeg vil tro at du har fået slettet PopWin funktionen. Er deu sikker på denne funktion ligger på siden??
Avatar billede roenving Novice
03. marts 2005 - 11:03 #3
Har du virkelig både "" og '-tegn til den samme streng ?-)

PopWin('url/addkat.asp',200,250,'k60addkat');
Avatar billede hqst Nybegynder
03. marts 2005 - 21:27 #4
Jeg fandt ud af det. Det var en <script> funktion somm var slettet på en side.. Sorry men tak for den evt. hjælp.
Avatar billede roenving Novice
07. marts 2005 - 15:23 #5
-- så svarede fennec altså 100% korrekt !-)
Avatar billede fennec Nybegynder
07. marts 2005 - 15:30 #6
skal jeg så lave et svar :o)
Avatar billede hqst Nybegynder
24. april 2006 - 00:49 #7
jeg kan ikke accepter.. aner ikke hvorfor - men intet sker når jeg trykker på kanpen
Avatar billede hqst Nybegynder
24. april 2006 - 00:49 #8
lol
Avatar billede hqst Nybegynder
24. april 2006 - 00:50 #9
jeg stener.. nevermind