Avatar billede mareia Nybegynder
02. marts 2005 - 15:43 Der er 1 løsning

Opdel række i tabel

Jeg er ved at blive sindsyg!
Sidder og arbejder med en tabel i en wordskabelon og kan ikke få lov at opdele en række. Normalt plejer man jo bare at gå ind i egenskaber og tillade opdeling af række, men det fungerer pludselig ikke...

Når man udfylder en række skal den bare fortsætte på side 2 hvis det er nødvendigt. Som det er nu hopper hele tabellen ned på side 2 fordi den bare ikke vil deles! Eller den skriver ud over kanten på siden i stedet for at gå til næste side.

Nogen der har et forslag?
Avatar billede mareia Nybegynder
25. marts 2005 - 16:33 #1
Har selv fundet ud af det...