Avatar billede hqst Nybegynder
02. marts 2005 - 01:34 Der er 1 løsning

Bagrunden ses selvom den ikke er der og kun i IE

Hej Eksperter.

Jeg har siddet og leget lidt men en menu til en hjemmeside. Der var et lille billede med i .png som lignede en lille pil i en boks. Det så fint ud i IE når man brugte menuen. Så ville jeg erstatte dette billede med en anden figur (en spar) som pegede i menuen i stedet for pilen. Jeg åbnede pilen (i Macromedia Fireworks) slettede den og erstattede den med det nye logo. Nu ville jeg syntes at den skulle ligne på en prik bare med det nye logo men... Nu kan man se selve billedefilen med baggrund. altså man kan se hvor stor selve filen er fordi den har en anden farve/tone end resten af menuen.

Det underlig er så at det kun er internet explorer der gør det. Andre browsere som Firefoks og Netscape viser det rigtigt.

Jeg er lidt på vildspor her. Nogle gode ideer?

Mvh Mikkel
Avatar billede hqst Nybegynder
02. marts 2005 - 01:46 #1
Fandt ud af det selv.. Man skal bare Export prewiew, også i menuen nederst lave den til Index transparrent.

Mikkel