Avatar billede weeelo Nybegynder
01. marts 2005 - 21:08 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Banner/Logo..

Hejsa..

I skal hjælpe mig med dette: http://footballworld.dk/fbx/top_menu.php

Hvilket ser bedst ud, her tænker jeg både på skriftens læsevenlighed og det mest originale indtryk..!

Kom med jeres meninger..
Avatar billede Chewie Novice
01. marts 2005 - 21:13 #1
Hvem er din målgruppe ?
Avatar billede weeelo Nybegynder
01. marts 2005 - 21:15 #2
Det er fodboldspil, der dog skiller sig noget ud fra mange af de ellers almindelige managerspil man kan spille hos DR, tv2 osv.

Gebyr på deltagelse, men også store præmier..!
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
01. marts 2005 - 21:15 #3
Umiddelbart er det nr. 4 fra oven.
Jeg syntes ihvertfald at du skal holde fast i den skrifttype.
Avatar billede weeelo Nybegynder
01. marts 2005 - 21:16 #4
Det betyder - målgruppe: fodboldintereserede og specielt også spille/gamler sjæle. :D
Avatar billede weeelo Nybegynder
01. marts 2005 - 21:31 #6
larsbachmanndk >> http://footballworld.dk/fbx/top_menu5.gif << denne skrifttype
elskermad.dk >> http://footballworld.dk/fbx/top_menu5.gif << dette x

Andre der vil kommentere det?
Avatar billede weeelo Nybegynder
01. marts 2005 - 21:32 #7
>>21:16:14

spille/GAMBLER sjæle - skulle der stå.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
01. marts 2005 - 21:40 #8
ja jeg synes de andre "fede" måske bliver lidt for poppet eftersom det lyder til at være et professionelt projekt
Avatar billede Chewie Novice
02. marts 2005 - 08:20 #9
nr. 5 fra topppen kan jeg godt tilslut mig :)
Avatar billede powerword Nybegynder
07. marts 2005 - 09:57 #10
Nu hvor det er et spille-site, så tænkte jeg at du skulle bruge PS2 knapperne i dit design.

http://footballworld.dk/fbx/top_menu8.gif er den der kommer tættest på:

o = orange cirkel
d = grøn trekant
x = blåt kryds
b eller l = lyserød kasse (halveret)

Så siger du i logoet at dette er et spillesite...
Avatar billede weeelo Nybegynder
07. marts 2005 - 17:03 #11
Powerword >> Det er ikke dén form for spillesite, men derimod et fodboldspillesite, udfra den rigtige verden, men ellers en sjov idé.

Hvis ikke andre ønsker at kommentere må de hjælpende parter gerne smide et svar..
Avatar billede weeelo Nybegynder
08. april 2005 - 18:19 #12
Skulle vi lukke spm med at få nogle svar på banen?
Avatar billede Chewie Novice
09. april 2005 - 01:13 #13
når folk ikke smidder svar må man gå ud fra de ikke vil have dem .... smid selv et svar og ta´dem selv :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. april 2005 - 13:05 #14
:) så skal jeg da lige hjælpe dig hehe