Avatar billede cmk30 Nybegynder
27. februar 2005 - 23:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ixus 40, Sony DSC-L1, HP R707, hvilken?

Hejsa,

står og skal have et compact-digicam. Har læst anmeldelser på disse 3 stykker. HP R707, Canon's Ixus 40 og Sony's DSC-L1.

Det jeg higer mest efter er størrelsen, materialet, hurtighed og billedkvaliteten. Der står Canon's og HP's på førstepladsen.

Har sådan set næsten bestemt mig, men vil gerne hører jeres mening, hvis i har erfaringer med nogle af disse 3 kameraer.

Mvh. Casper Knudsen
Avatar billede frikadunse Nybegynder
03. marts 2005 - 12:37 #1
Jeg har ingen erfaringer med de kameraer du nævner, men på http://www.dpreview.com kan du sammenligne kameraer, det er en ting som jeg har brugt...

/Niels
Avatar billede cmk30 Nybegynder
03. marts 2005 - 14:43 #2
Bruger også dpreview flittigt.

Men ville gerne høre meninger gra danske brugere. :o)
Avatar billede cmk30 Nybegynder
07. marts 2005 - 20:14 #3
Nå, lukker sagen igen! :) Bestilte et Sony DSC-P200 !