Avatar billede fico Nybegynder
27. februar 2005 - 19:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Krydse dokument og excel oplysninger.

Hej

Jeg nogle adresse oplysninger i en excel database.

Er det mulig at få word til at sætte adresserne ind i hver sin kopi af brevet i dokumentet?

Med venlig hilsen
Peter Bøgh
Avatar billede hcma Novice
27. februar 2005 - 20:05 #1
ja.
Går du fra at du har kolonneoverskrift på alt i excel
f.eks.
navn - adresse - postnr - by

Åbn dit brev i word -> Funktioner - Brevfletning -> Hoveddokument Opret -> Standardbreve -> Aktivt vindue -> Hent Data -> Åbn datakilde -> og vælg så dit excel regneark -> Hele arket -> og nu er der kommet en ny værktøjslinie i toppen af dit skærmbillede -> Indsæt fletfelt og vælg de felter du vil have sat ind og når du er færdig så tryk på Flet
Avatar billede hcma Novice
27. februar 2005 - 20:06 #2
skulle nok have været et svar