Avatar billede xbla Nybegynder
27. februar 2005 - 13:12 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Point til Haverslev og tonnybrandt

har videregivet jeres råd til anden bruger, så jeg har 50 p. til deling til jer. Send I et svar?
se http://www.eksperten.dk/spm/592788
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2005 - 13:28 #1
Det er vist denne du henviser til http://www.eksperten.dk/spm/546291 (via det andet)

xbla > Du skal ikke "betale" noget, du bruger jo blot de oplysninger/svar der er offentlig tilgængelig her på E.

Når man bruger noget, som andre evt. har skrevet, skriver man f.eks
"lånt af haverslev" - derved har du angivet kilden og ikke direkte "stjålet" det.

Så put dine points tilbage i din "pung" - er kun glad for at være med til at hjælpe dig /andre :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. februar 2005 - 13:28 #2
POint må kun tildeles for opgaver løst via eksperten - haverslev er ikke med i nogen af dine spørgsmål...
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2005 - 13:32 #3
Rolig john, læs nu hvad der står ;)
Avatar billede xbla Nybegynder
27. februar 2005 - 20:08 #4
Jeg mente bare ikke jeg kunne modtage point fra andre når jeg bare "øser" af andres viden. Men jeg beholder bare de 50 p. jeg fik.
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2005 - 20:21 #5
xbla > Lidt info:
I nogle af de spørgsmål der bliver stillet her på E, vil du også se henvisninger til andre spørgsmål - det er fuldt legalt og hvis spørgeren får løst sit problem ved at læse kommentarene/svarene i det henviste spørgsmål, ja så er alle jo glade og "henviseren" vil få pointsene i spørgsmålet.

Ps. tonnybrandt har garanteret en kommentar også, så lad spørgsmålet stå åben.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. februar 2005 - 15:52 #6
Jamen jeg er fuldstændigt enig. Informationen som står i de forskellige brugeres indlæg er offentlig, men som haverslev også siger, hvis man direkte kopierer en andens indlæg (fra et andet spørgsmål), så bør/skal man også lige skrive "lånt af xxx".

Så behold du blot dine point *s*
Avatar billede xbla Nybegynder
28. februar 2005 - 18:01 #7
Og således kan man konkludere, at det gamle ord om at ærlighed "varer længst" også gælder her. Bukker og takker.