Avatar billede zkizo Nybegynder
26. februar 2005 - 19:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slette 1 installation, starte 1 ny

Hej!
Som titlen hentyder til, vil jeg gerne slette en installation jeg er igang med. Fordi jeg brugte en forkert cd, kom til at bruge min, istedte for den der fulgte med til den nye computer. Så, når den starter op på cd'en skriver den "Genstarter installation" og går så igang med at finde nehder, derefter skal jeg så indtaste navn og kode, men den siger koden er forkert, hvilket den ikke er..! Håber i kan hjælp! :)
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2005 - 19:33 #1
Hvis du sætter den rigtige cd i nu booter den så ikke fra den da? hvis ja så skal du bare installere fra den af og når systemet er oppe kan du let se om der er filer fra den gamle installation og så slette dem
Avatar billede zkizo Nybegynder
26. februar 2005 - 19:36 #2
det kan jeg ikke! den går over i den første instalation, og til dne har jeg fortabt mig koden!
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2005 - 19:45 #3
Hmm.. okay det er jeg rimelig sikker på jeg kan... for jeg får muligheden for at vælge den ligesom hvis windows var installeret..

Når den har undersøgt din pc for enheder osv kan du så ikke bare sige afslut installation ?
Ellers kan du hvis du har 2 computere (lidt besværligt) men koble denne hd over som slave i den andens og lige formattere den:)
Avatar billede zkizo Nybegynder
26. februar 2005 - 19:48 #4
prøver lige de disketter Microsoft har udgivet, men ellers kan det jo blive enden af det.. tak for tippet ivertfald!
Avatar billede varmeskud Praktikant
26. februar 2005 - 20:03 #5
boot på en fdisk diskette og formater drevet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. februar 2005 - 20:15 #6
Har den nye cd indbygget servicepack?
Hvis ikke, er det ligemeget hvilken cd du bruger, da det er licensen det kommer an på :)
Avatar billede zkizo Nybegynder
26. februar 2005 - 21:35 #7
jeg siger tak for hjælpen, men en gratis windows 2000 server prøve edition hjalp mig med at formatere det hele :)