Avatar billede don-d Nybegynder
25. februar 2005 - 21:59 Der er 11 kommentarer

Zyxel 650r-31 model vil ikke resettes (password glemt)

Nogen der har en ide til ovenstående spørgsmål?

Jeg har prøvet det som står i vejledningen med at holde reset knappen nede i 30sek, både med strøm på og hvor jeg havde modemmet slukket først...

ved evt. succesfuld resettelse, skal default login navn være "Admin" og pass "1234", men det er det bare ik.....  :o(
Avatar billede snowball Novice
25. februar 2005 - 22:19 #1
Har du prøvet den anden metode der er nævnt på http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650r/generel_nulstilling/ ? Altså at gøre det via web interfacet?
Avatar billede don-d Nybegynder
25. februar 2005 - 22:26 #2
Att. Snowball

Det virker ikke... det er nøjagtig samme princip som det jeg har prøvet selv, dog er det blot Cybercitys oplysning som bruges.

Jeg har tiscali, som bruger løsningen http://192.168.1.1:8008 i stedet for.  :o(
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2005 - 22:37 #3
Har du ikke fået et brev fra tiscali med et brugernavn og et pasword?
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2005 - 22:38 #4
Det er nok det samme som det du har fået til din mail.
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2005 - 22:46 #5
Ellers mener jeg at du kan resette din router ved at opdatere din firmware med dette link:
http://www.zyxel.dk/Produkter.32.0.html?&no_cache=1&tx_ZyXELproducts_pi1[showUid]=10&tx_ZyXELproducts_pi1[showType]=download
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2005 - 22:52 #6
Hvis du ikke kan downlaode fra ovenstående link (det kunne jeg ikke) kn du gøre det herfra:
http://firmware.homepage.dk/
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2005 - 23:15 #7
Hold da helt kæft hvor jeg snorker :o)
Du kan selvfølgelig ikke opdatere din firmware når du har glemt dit password.
Jeg smutter lige ind og sover en 10-12 timer.
Avatar billede snowball Novice
25. februar 2005 - 23:23 #8
Du skal ikke hente nyeste firmware fra http://firmware.homepage.dk/ når du er Tiscali kunde. De firmware's der ligger på den side er tilpasset Cybercity's routere ;)
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 21:58 #9
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede bennyn Nybegynder
26. juni 2005 - 01:29 #10
Nulstilling af routeren

ZyXEL P650R routeren er ganske nem at nulstille. På bagsiden af routeren findes en forsænket knap med teksten "Reset". For at nulstille routeren holdes denne knap inde i ca. 10 sekunder ind til lampen "SYS" på forsiden af routeren begynder at blinke. Herefter går der ca. 30 - 45 sekunder hvorefter routeren er nulstillet og genstartet.

Herefter er routeren sat tilbage til den tilstand, den var i, da du modtog den fra Tiscali. Du skal derfor nu besøge hjemmesiden aktivering.tiscali.dk og indtaste dit brugernavn og adgangskode, ligesom du gjorde, da du lige havde fået din ADSL-linie installeret.
Avatar billede bennyn Nybegynder
26. juni 2005 - 01:30 #11
Løser dette ikke dit problem så tag fat i tiscali på 88808080