Avatar billede narkona Praktikant
25. februar 2005 - 20:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke forbinde med kazaa

jeg har lige installeret kazaa men kan ikke få søgefeltet aktivt, dvs få programmet til at connecte.

jeg har tidligere kunne gøre det.
ændringen som er sket er at jeg har indsat en philips wifi router . denne må åbentbart blokere for noget, MEN hvad?
det må være noget med at jeg skal forwarde nogle porte.
"eneste" sikkerhed jeg kører med er macfiltering og kryptering på mit wifi, men ellers har jeg ladet alt andet være.
så det er ikke en indstilling som JEG har indtastet som kan blokere, men noget som pr standart blokerer.

nb. det er ikke windows firewall som forårsager problemet, eller min cybercity router.
Avatar billede jokkejensen Novice
25. februar 2005 - 20:58 #1
nej du skal åbne portene der benyttes til dit p2p program... kig under indstillinger i programmet og under netværk, der står ofte hvilke porte der skal åbnes...
Avatar billede narkona Praktikant
21. marts 2005 - 01:35 #2
løste det selv. dvs poblem med local isp