Avatar billede strato30 Nybegynder
25. februar 2005 - 13:08 Der er 1 kommentar

computer starter ikke op

jeg har fået et kæmpe problem. jeg lukkede min computer ned igår uden problemer, men i dag vil den ingenting. den starter op, spørger om jeg vil logge på windows normalt eller i fejlsikret tilstand. ligegyldigt hvad jeg vælger skifter den bare til sort skærm med en lille streg der står og blinker øverst på skærmen. hvad pokker kan der være gået galt!!!
Avatar billede roenving Novice
25. februar 2005 - 14:13 #1
Prøv at gøre noget før du kommer ind, ændr f.eks. boot-rækkefølgen i opsætningen, og se hvad der sker !-)