Avatar billede renny Nybegynder
25. februar 2005 - 13:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

oprette index

hej
jeg har lavet en projektbeskrivelse i word2000 da der er mange billeder i raporten er den delt i 4 dokumenter, kan man lave index i dok. 1 som henviser til alle 4 dokumenter
25. februar 2005 - 13:08 #1
Du kan oprette et hoveddokument, hvori du indsætter de 4 dokumenter som underdokumenter.
Herefter kan du oprette indekset i hoveddokumentet.
Avatar billede renny Nybegynder
25. februar 2005 - 13:10 #2
hvordan gør jeg lige det?
25. februar 2005 - 13:13 #3
I et nyt dokument vælger du:
Vis->Hoveddokument
Herefter kan du indsætte de 4 dokumenter via kanpperne i værktøjslinien Hoveddument, som er blevet synlig.
Avatar billede renny Nybegynder
25. februar 2005 - 13:42 #4
det var jo netop for at undgå at lave dokumenterne om til 1 dokument da detkommer til at fylde ca 30mb og vi arbejder med det via terminalserver, jeg håbede på at man kunne få indexet til at kikke over i dok. 2 - 3 - 4
25. februar 2005 - 13:46 #5
Du laver det jo netop ikke om til et dokument på denne måde.

Du opretter et hoveddokument, der har links indsat til underdokumenterne. Du bibeholder underdokumenterne, som separate dokumenter, samtidig med at du får muligheden for at arbejde med dem, som om det var et dokument.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Tag et kursus i Word og øg effektiviteten

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester