Avatar billede jesper_dk Nybegynder
24. februar 2005 - 18:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

wlan på ipaq 5450

hej jeg vil gerne bruge wlan på min ipaq 5450

jeg køre wpa kryptering på mit trådløse netværk, men på min ipaq kan jeg kun vælge WEP. er det muligt at komme til at køre wpa kryptering ?

jeg køre pocket pc 2002

Mvh. Jesper
Avatar billede dennisbj Nybegynder
15. marts 2005 - 10:48 #1
ahhhh forældet styresystem, prøv og skift til 2003
Avatar billede badazz Novice
20. marts 2005 - 23:46 #2
nej, det er ikke muligt på ppc2002 måske kan du skifte dit netværk til at køre på mac sikring istædet, det vil løse dit problem, som en ekstra sikkerhed, kan du jo skule din ssid så du ikke får "gæster" da mac sikring jo ikke er lige så sikkert som WEP
Avatar billede katborg Praktikant
21. marts 2005 - 20:40 #3
Hvorfor er mac sikring ikke effektivt ?

En "hacker" kan vel ikke komme ind på nettet når hans mac id bliver filtreret fra ? men der findes måske software der kan snyde/hacke til andre koder ?
Avatar billede badazz Novice
21. marts 2005 - 20:45 #4
man kan rimeligt nemt finde macadresserne på netværket, og så kan man bruge programmer der kan ændre mac adressen på ens netkort, og så er man på...