Avatar billede thb Nybegynder
24. februar 2005 - 15:51 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Kategorierne virker ikke

Som overskriften siger så virker kategorierne ikke, hvad sker der.. ??

Thomas
Avatar billede hcma Novice
24. februar 2005 - 15:53 #1
de virker godt nok hos mig
Avatar billede thb Nybegynder
24. februar 2005 - 16:40 #2
Når jeg trykker på Job/opgaver så få jeg at vide at filen ikke findes... Altså en exp 404 fejl..

Thomas
Avatar billede htmlkongen Novice
24. februar 2005 - 23:26 #3
Virker også her .... *-)
Avatar billede thb Nybegynder
25. februar 2005 - 00:09 #4
Hvis jeg kører musen over der fleste af kategorierne så står der http://www.eksperten.dk/spm i linket...

Men nogle af kategorierne virker dog..

Det er mega underligt og mega irreterende..

Thomas
Avatar billede thb Nybegynder
25. februar 2005 - 09:40 #5
Nå men jeg må hellere lukker her igen... Det virker stadigvæk ikke...
Underligt...

Thomas
Avatar billede bjuhl Nybegynder
25. februar 2005 - 16:39 #6
Virker heller ikke her
Avatar billede thb Nybegynder
25. februar 2005 - 19:11 #7
Rart at jeg ikke er blevet helt tosset.. :D
Avatar billede cholm Nybegynder
26. februar 2005 - 11:10 #8
Jeg har også flere af kategorierne som jeg ikke kan aktivere fra forsiden.

/cholm
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. marts 2005 - 08:16 #9
som det ser ud til mig er det alle hovedgrupperne der ikke virker mere. Nu skal man gå ind i den specifikke kategori.

både eksperten og job/opgaver er helt væk fra forsiden

Om det er rod i koderne eller om det er ders nye måde at dele det op på ved jeg ik :)
Avatar billede thb Nybegynder
03. marts 2005 - 09:01 #10
Lige meget hvad jeg gør, så kan jeg ikke komme ind i job-opgaver kategorien.

Og nu kommer der også en js fejl...

Thomas
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. marts 2005 - 09:22 #11
nope den er som sagt væk og grunden til den er væk er sikkert at der ik er nogen underkategorier, og derfor kan du ik komme ind i den, du kan heller ik komme ind i diverse med mindre du trykker fri debat.
Avatar billede thb Nybegynder
03. marts 2005 - 14:39 #12
Der plejer da at være en underkategori der hedder "fuld tid".
Nå men det er vel noget der bliver rettet.

Thomas
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. marts 2005 - 14:43 #13
den kan du også komme ind i ;)

http://www.eksperten.dk/spm/Job-opgaver/Fuld-tid/
Avatar billede cdc Novice
04. marts 2005 - 13:26 #14
thb---> den har ikke virket i et år :o) Har gentagne gange påpeget dette uden resultat

/cdc
Avatar billede thb Nybegynder
04. marts 2005 - 14:24 #15
Jeg har brugt kategorien meget, endtil for ca. 1 måned siden....

Thomas
Avatar billede cdc Novice
04. marts 2005 - 16:56 #16
Ok det forstår jeg ikke da jeg senest her har påpeget problemet:
http://www.eksperten.dk/spm/573091
og en gang tidligere samt under betatesten af denne version af eksprten.

Men de har lavet lidt om på systemet her indenfor de sidste 2-3 måneder så det kan da godt være de har fået den lavet der, og så er den gået sig en tur igen...er ikke inde hver dag mere

/cdc

Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2005 - 17:11 #17
cdc - det har altid været mulighed at komme ind i kategorien job/opgaver, den tråd du linker til er at "opgaver" linker forkert, da den linker til netop den kategori som thb snakker om "job/opgaver" kategorien.

Men nu efter der bliver fumlet med eksperten, er denne kategori forsvundet helt.
Avatar billede cdc Novice
04. marts 2005 - 19:12 #18
ja job opgaver var der på med job og på grafik så hedder den opgaver og virker stadig ikke selvom man har lavet texten om. Trode bare det var den der var gal, da den andre har virket i lang tid
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2005 - 19:15 #19
jep hele kategori systemet er blevet ødelagt ( efter min mening )