Avatar billede moghasu Praktikant
24. februar 2005 - 14:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Partioner på HD

Jeg har 3 pationer på min HD. PÅ C-drevet til programmer afsatte jeg i tidernes morgen 10 Gb og nu er der knapt 1 tilbage, hvilket er for lidt. Ingen af prgrammerne kan slettes. Er det muligt at forøge partionens størrelse ved at tage noget fra en af de 2 øvrige partioner med data?????????????????????????
Avatar billede ebbemonster Nybegynder
24. februar 2005 - 14:57 #1
Prøv partition magic, men den skulle det kunne lade sig gøre.
Avatar billede flyhigh Nybegynder
24. februar 2005 - 15:10 #2
http://www.symantecstore.com/dr/sat5/ec_MAIN.Entry10?V1=625188&PN=1&SP=10023&xid=27674&DSP=&CUR=840&PGRP=0&CACHE_ID=0
hva styresystem har du? - jeg ville istedet for partitionmagic som du kan se prisen på på ovenstående link overveje mulighederne for en ekstra harddisk.
Avatar billede moghasu Praktikant
24. februar 2005 - 15:13 #3
OS: winxp pro. Det med en ekstra harddisk lyder egentlig som en god ide.
Avatar billede flyhigh Nybegynder
24. februar 2005 - 15:17 #4
Ye, - kommer selvfølgelig meget and på hvad du skal/vil osv. - men tror måske du får mest glæde af at bruge pengende på anden måde (plus jeg har haft komplikationer med PM8 (og patchet) - som har resulteret med data tab. - jeg har været meget stor tilhænger af deres foregående versioner, men har meget store betænkligheder hva angår xp og pm8 =D
Avatar billede flyhigh Nybegynder
24. februar 2005 - 15:19 #5
men har så også haft held med andre pm8 funktioner... (skal jo nævnes også :P)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. februar 2005 - 15:49 #6
der findes andre programmer end Partition Magic >> http://www.programurl.com/software/convert-partition.htm

men en ekstra hd, er da altid rart..O)
Avatar billede moghasu Praktikant
25. februar 2005 - 13:31 #7
Hej Maxweb, jeg køber sgu en harddisk. Vil du lægge i med et svar så du kan få point.
Avatar billede flyhigh Nybegynder
28. februar 2005 - 09:15 #8
tak, held og lykke med det håber du får mest glæde af det :)