Avatar billede kills Nybegynder
24. februar 2005 - 13:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lave en brochure på et liggende hvor jeg har lavet siderne

Jeg skal lave en brochure, men jeg har ved sq ikke lige hvordan jeg skal sætte den sammen, jeg har lavet alle siderne hver for sig i adodephotoshop men kan ikke rigtig få dem ind på en side, så det passer :( har prøvet at gemme dem som jpg, og sætte dem ind i word og derefter men det holdte sq ikke :( Brochureren skal ligge ned altså liggende a4..
Nogen der kender nogle gode programer eller har en skitse i adobe photoshop eller nogle råd ?

Forhånd tak!
Avatar billede kills Nybegynder
24. februar 2005 - 13:54 #1
liggende a4
Avatar billede hcma Novice
24. februar 2005 - 14:37 #2
det bedste ville være hvis du lavede grafikken i PS og så indsatte den i et DTP-program, hvor der er automatisk sideombrydning  (Adobe PageMaker, Adobe InDesign, MS Publisher, Serik PagePlus e.lign.).
Alt andet bliver iflg. min erfaring noget hø.
Avatar billede hcma Novice
24. februar 2005 - 14:38 #3
sorry, det var vist ikke særligt konstruktivt.
Hvor mange sider har du? Hvilken rækkefølge? Tryk på begge sider? o.s.v.
Avatar billede kills Nybegynder
24. februar 2005 - 15:04 #4
En folder med 3 sider i
Avatar billede kills Nybegynder
24. februar 2005 - 15:10 #5
catbody hvis du kan sige mig et godt program til at lave en 3 siders brochure ville det os være fint, det skal helst ikke være for svært...! så kan jeg bar sætte dem ind i jpg format også få det til at passe nogenlunde..!
Avatar billede kills Nybegynder
24. februar 2005 - 15:29 #6
kunne være hvis der var en skabelon, og jeg bar kunne sætte billederne ind...
Avatar billede piakj Nybegynder
24. februar 2005 - 23:35 #7
der er flere rigtig gode programmer der kan hvad du eftersøger men de koster , men man kan prøve dem gratis i 30 dage de er adobe Indesign eller adobe pagemaker de arbejder begge godt sammen med dine billeder i photoshop og kan downloades her http://www.adobe.com/support/downloads/main.html
elllers er microsoft publisher også et udmærket program til dette...
:-)
Avatar billede kills Nybegynder
25. februar 2005 - 09:05 #8
må lige se om der er nogen der en computer med publisher jeg må låne, men tror heller ikke det virker for den printer ikke det helt ude ved kanten, har været inde og kigge i printer indstillingere, men det virker ik helt :(
Avatar billede kills Nybegynder
25. februar 2005 - 22:02 #9
Lukker spørgsmålet? føler i jer snydt hvis jeg ikke giver jer point??
Avatar billede kills Nybegynder
11. september 2005 - 13:52 #10
?